945 estate inhouden bij deellast
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2009 13:57 #1077175
door Ries van Lomwel
945 estate inhouden bij deellast is gemaakt door Ries van Lomwel
Bij rijden in deellast houd motor steeds een beetje in.Ook bij acceleratie is dit merkbaar. Trekkracht lijkt verder OK .Lijkt op vonkoverslag,maar dit is het niet. Volgens mij is het mengsel belast te arm ?
4 gastest = ok, ontsteking+bougies + voorontsteking e.d gecontroleerd en ok, Hittedraad LM gemeten,haalt dikke 4,5 volt = ok , tempsensor e.d. ok. Poolklem losgehad om te resetten,helpt niet.
Iemand suggesties?
4 gastest = ok, ontsteking+bougies + voorontsteking e.d gecontroleerd en ok, Hittedraad LM gemeten,haalt dikke 4,5 volt = ok , tempsensor e.d. ok. Poolklem losgehad om te resetten,helpt niet.
Iemand suggesties?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2009 14:25 #1251806
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic De
De lambdasonde gecontroleerd door op de signaaldraad van de lambdasonde een voltmeter aan te sluiten en dan te rijden. Ik weet niet of dit zo moet. Als het lambdasondesignaal bij vollast WEL rijk aangeeft is het dan misschien de luchtmassameter?
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2009 08:31 #1252081
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic 945 estate inhouden bij deellast. Opgelost!
Waarschijnlijk het eerste en ook laatste probleem wat zonder antwoorden op mijn vragen opgelost is.
De LMM is vervangen en het inhouden is verdwenen!!
De LMM is vervangen en het inhouden is verdwenen!!
Moderators: Jerry Stam