wat past er van een 940 (1991) op een 740 (1986)...(of misschien makkelijker gezegd wat niet)...??
- eric visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2009 10:55 #1076745
door eric visser (GAST)
wat past er van een 940 (1991) op een 740 (1986)...(of misschien makkelijker gezegd wat niet)...?? is gemaakt door eric visser (GAST)
Hallo allemaal
Ik heb 2 740s uit '86 en kan nu een redelijke 940 kopen voor sloop, maar ik weet niet precies wat er op de 740 past, oa interieurdelen, elektro(nica), motor, bak, deuren?????
Er zijn hier vast een paar experts die deze kennis wél in huis hebben!!!
Alvast bedankt,
Burney
Ik heb 2 740s uit '86 en kan nu een redelijke 940 kopen voor sloop, maar ik weet niet precies wat er op de 740 past, oa interieurdelen, elektro(nica), motor, bak, deuren?????
Er zijn hier vast een paar experts die deze kennis wél in huis hebben!!!
Alvast bedankt,
Burney
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2009 10:59 #1249347
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Omgedraaid
Even omgedraaid: Wat zou je over willen zetten ? Wellicht krijg je dan een beter antwoord op je vraag. Die 740's hebben beide een carburateur denk ik ?
- eric visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2009 11:04 #1249348
door eric visser (GAST)
Beantwoord door eric visser (GAST) in topic wat nodig
een is diesel ander benzine......
Ik zou voor de ene auto zon beetje het hele interieur kunnen gebruiken en voor de andere evt. de motor en elek ramen/cvergrendeling

Ik zou voor de ene auto zon beetje het hele interieur kunnen gebruiken en voor de andere evt. de motor en elek ramen/cvergrendeling

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2009 11:55 #1249351
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heel veel
Qua interieur.
Als de 940 een estate is en van maximaal modeljaar 1992 kun je het interieur zo overzetten.
Modeljaar 1993 en later hebben een hogere achterbank, dan moet je wat meer gaan sleutelen en lassen.
Bij een sedan kun je zo de voorstoelen overzetten, de achterbank vereist wat aanpassingen maar dat is goed te doen (heb het zelf ook gedaan)
De hele bups in de deuren zou kunnen passen, de deuren zijn namelijk niet echt veranderd. Je loopt mogelijk wel tegen de bedrading aan die (nog) niet is voorgeïnstalleerd.
Motor is ook goed te doen (heb ik van horen zeggen) maar je moet wel alles overzetten, Motor, bedrading, ECU, EZK etc etc. Slötelen voor de gevorderde hobbyïst
Als de 940 een estate is en van maximaal modeljaar 1992 kun je het interieur zo overzetten.
Modeljaar 1993 en later hebben een hogere achterbank, dan moet je wat meer gaan sleutelen en lassen.
Bij een sedan kun je zo de voorstoelen overzetten, de achterbank vereist wat aanpassingen maar dat is goed te doen (heb het zelf ook gedaan)
De hele bups in de deuren zou kunnen passen, de deuren zijn namelijk niet echt veranderd. Je loopt mogelijk wel tegen de bedrading aan die (nog) niet is voorgeïnstalleerd.
Motor is ook goed te doen (heb ik van horen zeggen) maar je moet wel alles overzetten, Motor, bedrading, ECU, EZK etc etc. Slötelen voor de gevorderde hobbyïst
- eric visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2009 12:44 #1249354
door eric visser (GAST)
Beantwoord door eric visser (GAST) in topic bijna alles
Moderators: Jerry Stam