Actuator Hpt

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2009 00:58 #1076491 door V700 register
Actuator Hpt is gemaakt door V700 register
Ik heb een vraag die ik eigenlijk nergens duidlijk beantwoord krijg, ook niet op de rest van het internet.
Als ik voor mijn Lpt een actuator van een Hpt bestel kan ik in theorie toch zonder Mbc over 165 pk, beschikken?Ik zie n.l. ook nieuwe actuators voorbijkomen voor € 175,= dat lijkt mij vrij fors. Weet ook dat er een Tdi actuator op kan maar dan moet er flink gemodificeerd worden. Het liefste bestel ik bij de dealert dan een nieuwe van een Hpt.JanV of iemand anders met turboverstand?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2009 16:56 #1247818 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja, monteren van een HPT
ja, monteren van een HPT actuator kan probleemloos mits die bedoeld is voor een Mitsubishi td04-13c turbo
175 euro voor zo'n actuator is bijna afpersing. Van binnen stelt zo'n ding geen zak voor: 1x veer, 1x membraan, daaraanvast de stang die naar de WG gaat. That's it, meer is het niet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2009 17:14 #1247819 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank
Dank je Jan, daar ga ik dan toch eens naar op zoek.Die "afpers" actuators die ik had gezien stonden op marktplaats maar ik zie ze niet meer.Dat waren nu i.d.d. fantasieprijzen ja, zeker als je ziet wat IPD voor een Garret actuator rekent, iets van $97,= o.i.d.
Wil gewoon eens proberen wat het meest "smooth" rijd, de Mbc (die er nu op zit) of een Hpt actuator.

Moderators: Jerry Stam