Algehele storing airco 940 estate turbo 1992
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2009 15:06 #1076410
door V700 register
Algehele storing airco 940 estate turbo 1992 is gemaakt door V700 register
Beste forumleden,
Wie kan mij helpen het probleem met de airco (doet echt niks vlgs mij) op te lossen?? Ik heb geen idee wat ik moet doen om te weten wat het probleem is.
Groeten,
Bjorn
Wie kan mij helpen het probleem met de airco (doet echt niks vlgs mij) op te lossen?? Ik heb geen idee wat ik moet doen om te weten wat het probleem is.
Groeten,
Bjorn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2009 15:23 #1247404
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Wat voor type
airco heb je eentje met de officiele knopjes in het instrumentenpaneel of een nabouw van Delta mill (met twee knopjes op de plaats van een schakelaar)?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2009 15:28 #1247405
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Airco
Hallo Jerry,
Er zitten officiele knopjes (2 stuks, AC en recirculatieknopje) in het instrumentenpaneel. Ik las in andere forumdiscussies dat als ik het AC knopje induw er een lampje zou moeten gaan branden, maar ook dat doet deze niet. Zekering is ok.
Bjorn
Er zitten officiele knopjes (2 stuks, AC en recirculatieknopje) in het instrumentenpaneel. Ik las in andere forumdiscussies dat als ik het AC knopje induw er een lampje zou moeten gaan branden, maar ook dat doet deze niet. Zekering is ok.
Bjorn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2009 16:47 #1247409
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Storingscode
Dan zou ik hem maar eens uitlezen?<a href="/node/8601">Foutcodetabel ECC: Electronic Climate Control</a>
Het AC knopje licht enkel op, als je alles op auto zet (en het werkt)
Het AC knopje licht enkel op, als je alles op auto zet (en het werkt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2009 18:01 #1247418
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hetzelfde heb ik ook gehad.
Hetzelfde heb ik ook gehad. Inmiddels weet ik dat de airco-unit en
specifiek het aan/uit-knopje van het geval de boosdoener is.
Een andere unit zou de oplossing zijn. Ik heb al twee keer gereageerd op iemand die hier de unit aanbiedt,
maar geen reactie...tsss.
Ik heb nu een directe verbinding naar mijn accu aangelegd met een zweefzekering ertussen en
een schakelaar. Die moet wel uitgezet worden na gebruik anders is de accu leeg binnen een paar uur.
groet,
Jacow
specifiek het aan/uit-knopje van het geval de boosdoener is.
Een andere unit zou de oplossing zijn. Ik heb al twee keer gereageerd op iemand die hier de unit aanbiedt,
maar geen reactie...tsss.
Ik heb nu een directe verbinding naar mijn accu aangelegd met een zweefzekering ertussen en
een schakelaar. Die moet wel uitgezet worden na gebruik anders is de accu leeg binnen een paar uur.
groet,
Jacow
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2009 18:30 #1247420
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gemist?
Dan heb ik je vraag gemist denk ik, ik heb er nog een in de schuur liggen.Weet je zo, welk nummer erop staat?jacow Winter schreef : Een andere unit zou de oplossing zijn. Ik heb al twee keer gereageerd op iemand die hier de unit aanbiedt,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2009 21:37 #1247440
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic airco-unit
Waar staat dat nummer? Moet ik daarvoor de airco-unit demonteren, hij zit er nu nog in.
Als ik de dashboard-cover weghaal en daarna het paneel van de airco-unit, kom ik een witte
behuizing tegen die vast zit met een aantal schroeven. Ik heb die weggehaald, maar kreeg
dat witte ding niet los
groet,
Jacow
Als ik de dashboard-cover weghaal en daarna het paneel van de airco-unit, kom ik een witte
behuizing tegen die vast zit met een aantal schroeven. Ik heb die weggehaald, maar kreeg
dat witte ding niet los
groet,
Jacow
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2009 22:11 #1247449
door V700 register
Bovenop de unit, zit een witte sticker.Maak er even een foto van of zo, als het maar leesbaar is.
Beantwoord door V700 register in topic Daar was ik al bang voor.
Komtie: De asbak moet eruit. De radio moet eruit. De sigarenaansteker moet eruit, schroeven achter plastic afdekkapje. De bak waar de radio in zat, moet eruit, bovenin zitten meestal 2 torx-en T35. De strip die om de knoppenhandel zit, moet eraf, let op, hij breekt makkelijk. Hij zit achter het contactslot gehaakt, schuifhem naar rechts weg.De twee beugels llinks en rechts in de middenconsole, daar waar de radio zat, moeten er ook uit. Dan blijft er een plaatje over, met daarin de knoppen. Dat ding moet er ook uit, zit met 4 torx-en vast.jacow Winter schreef : maar kreeg dat witte ding niet los
Bovenop de unit, zit een witte sticker.Maak er even een foto van of zo, als het maar leesbaar is.
Moderators: Jerry Stam