CO instelling B280E 760 zonder kat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Al eerder hat ik wat vraagjes betreffende de acceleratie van mijn 760.
De 'kick-down' werkt goed, maar bij het acceleren tot de 70-80 houdt hij in en dan pas spurt ie er vandoor.
De 0-100 kost daardoor een dikke 13 sec.
Het lijkt net of hij in het begin verzuipt, teveel benzine krijgt. Ook ruikt hij een beetje teveel naar CO.
Volgens mij staat hij nu te rijk, verbruik ligt rond de 1:7, maar daar zitten ook veel korte stukken bij (5-10 km).
Moet ik dan denken aan versleten injectoren (electronisch), of kan ik nog ergens het CO instellen, of kan ik dat beter laten doen en heeft iemand nog een goed adresje.
BvD
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marcel Blauw (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat lijkt me stug want CO2 is een reukloos gas dus je moet iets anders ruiken.Ghia schreef : Hallo,
Al eerder hat ik wat vraagjes betreffende de acceleratie van mijn 760.
De 'kick-down' werkt goed, maar bij het acceleren tot de 70-80 houdt hij in en dan pas spurt ie er vandoor.
De 0-100 kost daardoor een dikke 13 sec.
Het lijkt net of hij in het begin verzuipt, teveel benzine krijgt. <u>Ook ruikt hij een beetje teveel naar CO.</u>
Volgens mij staat hij nu te rijk, verbruik ligt rond de 1:7, maar daar zitten ook veel korte stukken bij (5-10 km).
Moet ik dan denken aan versleten injectoren (electronisch), of kan ik nog ergens het CO instellen, of kan ik dat beter laten doen en heeft iemand nog een goed adresje.
BvD
- V700 register
- Nieuw lid
-