radio ct503 geeft code E03 bij ingeven CD,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2009 15:35 #1076076
door V700 register
radio ct503 geeft code E03 bij ingeven CD, is gemaakt door V700 register
Hallo
Ik was heel blij dat ik een CT 503 vond, en alles werkte prima tot nu toe en plotseling kan ik geen CD meer draaien.
Hij geeft E 03 in het display........... Weet iemand wat dat betekent?
Ik was heel blij dat ik een CT 503 vond, en alles werkte prima tot nu toe en plotseling kan ik geen CD meer draaien.
Hij geeft E 03 in het display........... Weet iemand wat dat betekent?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2009 15:55 #1245688
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja.
Weet je zeker dat alle CD's eruit zijn?Heb je er een wisselaar aan?Zo ja, dan zit het probleem daar en als je er 10 cd's in had, zitten er nu nog maar 9 in het magazijn.Die ander hangt ergens in de speler.
Als je in de buurt bent, wil ik er wel effe naar kijken, heb het al twee keer eerder gehad.
Als je in de buurt bent, wil ik er wel effe naar kijken, heb het al twee keer eerder gehad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2009 16:03 #1245689
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij
Bij een CT-503 nooit een wisselaar. Misschien heb je wat aan <a href="/node/22130" target="_blank">dit</a> lijstje. Het is een algemeen lijstje en ik heb nergens kunnen vinden dat de codes ook voor enige Volvo radio zijn. Maar wie weet....Keer stroom eraf geprobeerd ? Doe dat overigens alleen als je de code hebt.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2009 16:17 #1245691
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ohja.
Dat klopt ja, de CT-906 wel, ik was even in de war.In dat geval, zou ik gokken op een gore lens.Vastgelopen motortje van de lens, geeft trouwens ook E03, omdat de lens de disc afscant bij opspinnen, maar als ie niks leest E03 geeft en de disc weer uitspuugd.henk 940LPT schreef : Bij een CT-503 nooit een wisselaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2009 16:52 #1245789
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zal eens kijken of ik hier
een schoonmaak CD kan krijgen: ik zit zo'n 100 km ten zuiden van Bordeaux.
De kinderen missen hun kinderliedjes.
En ik zal in ieder geval het ding eens even stroomloos zetten, al verwacht ik er niet veel van.
Dank zover.
De kinderen missen hun kinderliedjes.
En ik zal in ieder geval het ding eens even stroomloos zetten, al verwacht ik er niet veel van.
Dank zover.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2009 18:47 #1245797
door V700 register
Overigens kun je je de moeite besparen, helpt namelijk niets E03 is een hardwarefout, niet met koude herstart op te lossen, om het zo maar eens te zeggen.
Helaas weet ik niet hoe de binnenkant eruit ziet, van een CT-503, maar bij de meeste kun je na het lichten van de bovenplaat de lens van de CD-spelert zien ziten.NIET IN KIJKEN, echt niet doen, lostrekken de radio, of uit zetten, maar zeker niet recht boven hangen, anders kun je het stuur overgeven aan je bijrijder voor de terugweg.
Als je de lens kan zien, pak je het kleinste wattenstaafje wat je kan vinden en maak je de lens even voorzichtig schoon.Als dit het niet verhelpt, zit de lens vast.Kan ik voor je oplossen, maar niet op afstand, tenzij je zelf denkt dat je het aan kan de CD-unit uit de radio te halen.(stuk is ie al, als je voorzichtig te werk gaat, kan het eigenlijk alleen maar beter worden, maar dit ter uwer beoordeling.)
Beantwoord door V700 register in topic Code?
Zorg je dan wel dat je de code bij de hand hebt, de juiste wel te verstaan?Anders is het helemaal stil onderweg.whitehorse schreef : En ik zal in ieder geval het ding eens even stroomloos zetten, al verwacht ik er niet veel van.
Overigens kun je je de moeite besparen, helpt namelijk niets E03 is een hardwarefout, niet met koude herstart op te lossen, om het zo maar eens te zeggen.
Helaas weet ik niet hoe de binnenkant eruit ziet, van een CT-503, maar bij de meeste kun je na het lichten van de bovenplaat de lens van de CD-spelert zien ziten.NIET IN KIJKEN, echt niet doen, lostrekken de radio, of uit zetten, maar zeker niet recht boven hangen, anders kun je het stuur overgeven aan je bijrijder voor de terugweg.
Als je de lens kan zien, pak je het kleinste wattenstaafje wat je kan vinden en maak je de lens even voorzichtig schoon.Als dit het niet verhelpt, zit de lens vast.Kan ik voor je oplossen, maar niet op afstand, tenzij je zelf denkt dat je het aan kan de CD-unit uit de radio te halen.(stuk is ie al, als je voorzichtig te werk gaat, kan het eigenlijk alleen maar beter worden, maar dit ter uwer beoordeling.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-09-2009 17:09 #1245878
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi, hoi, hiepeloi
met een schoonmaak CD doet-ie het weer!
Het was dus blijkbaar vuil. Hopelijk blijft het nu goed, anders volg ik je raad op Bas.
Ik heb de laptop niet mee op vakantie, dus ik kan maar af en toe op internet bij de receptie van het resort. (verdraaid frans toetsenbord...)

Ik heb nog een vraagje over mijn 940, die trouwens eindelijk normaal start!!!!!. Zie het andere draadje!
Het was dus blijkbaar vuil. Hopelijk blijft het nu goed, anders volg ik je raad op Bas.
Ik heb de laptop niet mee op vakantie, dus ik kan maar af en toe op internet bij de receptie van het resort. (verdraaid frans toetsenbord...)

Ik heb nog een vraagje over mijn 940, die trouwens eindelijk normaal start!!!!!. Zie het andere draadje!
Moderators: Jerry Stam