deur isolatie
- V700 register
- Nieuw lid
-
H.g Peter67
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar misschien bedoel je het iets specifieker?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alles mag....;-)Maar welke isolatie bedoel je precies?Er zit een grijs schuim tegen de deur (tussen deurpaneel en deur), waar een gat in zit of kan zitten, om de magneet van de speaker in te laten verdwijnen.Zonder speaker moet ie dicht zitten, met speaker niet.De rest hoort er te blijven zitten.peter67 schreef : Mag ik in mijn volvo de deur isolatie weghalen ivm klankkast speakers
- V700 register
- Nieuw lid
-
h.G Peter67
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zit daar geen perforatie in dan?Dat moet er volgens mij uit, althans, bij mij zit het er niet meer.peter67 schreef : IK bedoel inderdaad het grijze schuim bij mij zit deze ook nog achter de orginele speaker
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik de nieuwe speaker passen diepte perfect,iets te smal (ringen nodig,isnog niet zo erg)
Maar wat wel vervelend is: de tweeters steken te ver uit, dus pas de orginele speakerkap niet
Nu zat ik te denken als ik de speakers achter de deur panelen doet inplaats van er op, dan vallen de tweeters van zelf naar achteren

{Of morgen omruilen voor anderen}
h.g. Peter67
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat had ik je wel kunnen vertellen, van te voren, ik dacht dat je er originele in ging zetten.Die zijn 135mm dacht ik of 140 mm, maar in ieder geval een ongebnruikelijke maat.De tweeters steken bijna altijd te ver uit.Pioneer schijnt een setje te verkopen van 130mm die best schappelijk geprijst is en ook nog prima klinkt.Opvulringen heb je trouwens altijd (echt!) nodig.peter67 schreef : Ik de nieuwe speaker passen diepte perfect,iets te smal (ringen nodig,isnog niet zo erg)
Maar wat wel vervelend is: de tweeters steken te ver uit, dus pas de orginele speakerkap niet