Schurend geluid koppeling Blue Hotel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoorde al dat het behoorlijk warm is daar in Spanje. Vervelend dat je koppeling zo'n geluid maakt. Het zou wel eens kunnen komen door de kwaliteit van je koppelingsplaten. Destijds met mijn koppelingsproblemen van de diverse technici begrepen dat er nogal eens problemen zijn met platen van mindere kwaliteit. Origineel moeten er Sachs platen onder. Ik denk ook aan je koppelingscilinders, het zijn er 2, zit er nog wel voldoende olie in. Je kan bij het schutbord en onder de auto zien of dat ze droog zijn. Ff er onder kruipen en iemand op de koppeling laten trappen, dan weet je of het geluid van de cilinder komt
Geniet van je vakantie, ik moet nog ff doorbijten.
Gr. Cees
- V700 register
- Nieuw lid
-
Overigens niet iets waar je je tijdens je vakantie druk om hoeft te maken, kun je lang mee rijden. En als de mensen omkijken, nou en? Weet je eens hoe het zou zijn als je een mooie vrouw was

- V700 register
- Nieuw lid
-
Jan,Janneman schreef : Ik heb zo'n geluid ook gehad. Bij mij was het het toplager (waar de versnellingsbak-as in het vliegwiel steekt) dat stuk was. Heb het toen maar vervangen (en als dan de bak eraf is gelijk maar platen en druklager).
Overigens niet iets waar je je tijdens je vakantie druk om hoeft te maken, kun je lang mee rijden. En als de mensen omkijken, nou en? Weet je eens hoe het zou zijn als je een mooie vrouw was
Als ik mij goed herinner heeft Rob een M90 bak eronder hangen en die heeft geen toplager.
Gr. Cees
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik betaalde bij Garage De Beemd voor koppelinset, druklager, lagerbus, borgring Euro.:340,25 en arbeidsloon Euro.:211
beide ex. BTW.
Prettige vakantie.

Mart lidnummer 950.
940 Estate 1998, LPi, G3LPG, M90