Deltamil airco
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2009 21:09 #1075163
door V700 register
Deltamil airco is gemaakt door V700 register
Voor die gene die een een aftersale airco hebben (en dus niet standaard Volvo) en maar niet weten waar ze aan onderdelen kunnen komen kijk ook eens op
www.deltamil.com/
Bij mij zit er een Deltamil airco ingebouwd (nergens aan te lezen of zien trouwens). Het is dat Timen mij wist te vertellen dat het om dat merk moest gaan. Ik ben zelf naar een airco bedrijf geweest maar die wist er echt geen raad mee.
Vandaar deze tip.
groet, Michiel
Bij mij zit er een Deltamil airco ingebouwd (nergens aan te lezen of zien trouwens). Het is dat Timen mij wist te vertellen dat het om dat merk moest gaan. Ik ben zelf naar een airco bedrijf geweest maar die wist er echt geen raad mee.
Vandaar deze tip.
groet, Michiel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2009 21:16 #1241371
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Sticker en knopjes
Hallo Michael
Mijn auto heeft ook een deltamil airconditioning. Die herken je aan de bedieningsknopjes en bij mijn auto ook aan de sticker onder de motorkap, daar waar de leidingen van de airco door het schutbord gaan. Kan natuurlijk zijn, dat daar een laagje vuiligheid op zit, waardoor ie niet meteen opvalt.
groetjes
Mathy
Mijn auto heeft ook een deltamil airconditioning. Die herken je aan de bedieningsknopjes en bij mijn auto ook aan de sticker onder de motorkap, daar waar de leidingen van de airco door het schutbord gaan. Kan natuurlijk zijn, dat daar een laagje vuiligheid op zit, waardoor ie niet meteen opvalt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2009 00:26 #1241382
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen sticker te bekennen
Hoi Mathy,
Bij geen sticker te bekennen, maar mijn auto is een keer helemaal overgespoten, dus toen zijn wellicht de stickers verwijderd.
Groet, michiel
Bij geen sticker te bekennen, maar mijn auto is een keer helemaal overgespoten, dus toen zijn wellicht de stickers verwijderd.
Groet, michiel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2009 14:31 #1241398
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic draaiknopje
En...
Te herkennen aan een draaiknopje achter het dashboardkastje. Daarmee kun je de airco eerder of later aan laten slaan.
groeten Ad
Te herkennen aan een draaiknopje achter het dashboardkastje. Daarmee kun je de airco eerder of later aan laten slaan.
groeten Ad
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2009 15:09 #1241403
door Miquel Engelen (GAST)

volgens mij bedoel je de thermostaat, die ervoor zorgt dat de airco niet té koud kan worden en dus je leidingen zouden bevriesen. Wordt meestal op 7 graden afgesteld.
Is dus niet om te regelen wanneer hij aanslaat maar om te regelen wanneer hij, ter beveiliging, uitschakeld.

GG,

Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic thermostaat
Hoi Ad,Kompagne schreef : En...
groeten Ad

volgens mij bedoel je de thermostaat, die ervoor zorgt dat de airco niet té koud kan worden en dus je leidingen zouden bevriesen. Wordt meestal op 7 graden afgesteld.
Is dus niet om te regelen wanneer hij aanslaat maar om te regelen wanneer hij, ter beveiliging, uitschakeld.

GG,

Moderators: Jerry Stam