Accu vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2009 15:53 #1075144
door V700 register
Accu vervangen is gemaakt door V700 register
Ik wil de accu van mijn Volvo 940 vervangen. Het lijkt alsof ik een stangetje moet losdraaien maar ik ben bang dat de schroefdraad verroest is. Hoe kan ik dit het beste doen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2009 15:58 #1241299
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt
Stangetje losdraaien. Van tevoren met kruipolie spuiten, van boven en ook van ander (als je daar de draad erdoor ziet steken).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2009 16:04 #1241300
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank voor het snelle
Dank voor het snelle antwoord! Ik heb van boven en van onder kruipolie gespoten. Kan ik nu gewoon aan het oog aan de bovenkant van het stangetje gaan draaien? Omdat het stangetje zo lang is ben ik dan toch bang dat het afbreekt.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2009 16:14 #1241302
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voorzichtig
Voorzichtig iets erdoorheen steken en draaien. Zorg dat de arm van hetgeen je erdoorheen steekt niet te groot is. Met een grote arm zet je er al een groot moment op bij een kleine kracht waardoor hi zeker kan afbreken. Heb je een kleine arm dan overbelast je de boel niet zo snel 
Als je m wel verdraait maar niet het gevoel hebt dat je de staaf eruit draait dan zou ik niet veel verder draaien. Aan de andere kant, het is een lange staaf die wel gewoon een stuk (elastisch) kan torderen voordat hij breekt. T moet met gevoel dus....
Als je m wel verdraait maar niet het gevoel hebt dat je de staaf eruit draait dan zou ik niet veel verder draaien. Aan de andere kant, het is een lange staaf die wel gewoon een stuk (elastisch) kan torderen voordat hij breekt. T moet met gevoel dus....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2009 16:30 #1241306
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is gelukt.... Nogmaals
Het is gelukt.... Nogmaals dank!
Moderators: Jerry Stam