Plastic Oliepan / beschermkap
- Jp Van Bommel (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-05-2009 22:16 #1074519
door Jp Van Bommel (GAST)
Plastic Oliepan / beschermkap is gemaakt door Jp Van Bommel (GAST)
dag allemaal,
nu ben ik de plastic bescherm-kap / opvangbak die onder de motor bevestigd zit toch verloren. Hij was al provisorisch bevestigd omdat aan een kant de bevestigings-gaten afgescheurd waren en een alu-strip dienst moest doen, maar nu heb ik niets meer. Ik beschrijf het ding nu hier maar ik weet niet eens hoe hij heet..! Het geval is dus ongeveer 50 cm bij 80 cm , klemt aan een kant en heeft 2 flinke boutgaten om hem in het blok vast te maken. En is zulks eenvoudig nog te bestellen bij Volvo of is er een netwerk van tweedehands exemplaren..??
Groetjes, JPaul

nu ben ik de plastic bescherm-kap / opvangbak die onder de motor bevestigd zit toch verloren. Hij was al provisorisch bevestigd omdat aan een kant de bevestigings-gaten afgescheurd waren en een alu-strip dienst moest doen, maar nu heb ik niets meer. Ik beschrijf het ding nu hier maar ik weet niet eens hoe hij heet..! Het geval is dus ongeveer 50 cm bij 80 cm , klemt aan een kant en heeft 2 flinke boutgaten om hem in het blok vast te maken. En is zulks eenvoudig nog te bestellen bij Volvo of is er een netwerk van tweedehands exemplaren..??
Groetjes, JPaul

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2009 22:21 #1238462
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuw
Zou m bij een bedrijf in imitatie spullen bestellen. Bij de dealer kan ook, maar issie wel duurder. Denk een 15 a 20 euro zelfs. 2e hands is meestal net zo gaar als wat erop had zitten voor je m verloor. Op de VKB (beurs in oktober) kun je ze meestal erg geschikt halen (3 tientjes) maar voor imitatie zou je denk ik 4 tientjes kwijt zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2009 09:23 #1238494
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er worden momenteel zoveel
Er worden momenteel zoveel van onze auto's gesloopd dat je op een sloperij (of netjes auto demontage bedrijf) wel zult slagen.
Na 1 juni als de sloopregeling ingaat zullen er nog wel meer daar terechtkomen.

Na 1 juni als de sloopregeling ingaat zullen er nog wel meer daar terechtkomen.

- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2009 16:59 #1238520
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Carlo of de dealer.
Hallo Jpaul,
gewoon even bij Carlo of de dealer langs. Voor een paar tientjes heb je een gloedjenieuwe. Heb onlangs een nieuwe onder de 760 GLE geschroefd en ook de s90 heb ik vorig jaar van zo'n verse beschermbak voorzien.
Groeten, Jan.
gewoon even bij Carlo of de dealer langs. Voor een paar tientjes heb je een gloedjenieuwe. Heb onlangs een nieuwe onder de 760 GLE geschroefd en ook de s90 heb ik vorig jaar van zo'n verse beschermbak voorzien.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2009 23:27 #1238554
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt
klopt hoor Euro 36,45 om precies te zijn, kijk maar <a href="
www.volvo-parts.nl/index.php?main_page=p...amp;products_id=3383
" target="_blank" title="Klik">HIER
Moderators: Jerry Stam