De Volvo Guard startonderbreker omzeild Aangepast
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De enige manier waarop RouteMobiel je weer op weg geholpen zou hebben, is met een trailer, tot aan de deur, en succes ermee.Piet22 schreef : Nou, als de wegenwacht al niet meer weet hoe je de 7/900 alarmen kan overbruggen wordt het misschien toch maar eens tijd over te stappen op Route Mobiel
Nee, hulde aan ANWB dat ze de moeite nemen en er nog uitkomen ook.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Voor de volledigheid wil ik jullie er even op wijzen, dat gedetailleerder (dan tot nu toe het geval is) op dit soort activeiten ingaan, niet verstandig is. Als dit soort informatie bij de verkeerde mensen terecht komt, heeft het geen nut meer om een alarm in je auto te hebben.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar echt veel positiefs heb ik niets te melden. na geruchten bleek routemobiel zelfs aan de grond fan falisement te zitten.....zijn niet mijn woorden maar wat ik gehoord heb.
nadien ik de volvo pas had, bleek de hallsensor kapot te zijn gegaan. wist ik later pas. routemobiel gebeld en niks. 3x gekomen. 3x verschillende mensen.
niks gevonden wat een antwoord waard was. zelf wist ik pas later via deze forum dat er een hall-sensor aanwezig was bij de startmotor. maar routemobiel vond het verstandig om de motor te vervangen aangezien hij ''kapot'' was. was hun tip toendertijd.
naderhand was de accu steeds leeggelopen. CV-rele was kapot/brak. en maakte ''vals'' contact. dus hij bleef open/dicht gaan. heel de nacht lang. geen wonder dat de accu leeg raakt. toen ANWB gebeld. ma had idem een pasje. na wat meten en luisteren constateerde de ANWB monteur dat de rélé niet goed was. en een ander erin moest. die raad gevolgd en inderdaad. geen problemen meer gehad.
tevens. de bereikbaarheid van routemobiel is tergend slecht.
zeker als je prepaid hebt en geen abbo.
ANWB kan men gratis bereiken. maar route M moet men met een dure 0900 nummer bellen. na ca 7 minuten was de 20 euro beltegoedkaart leeg. en ik stond nog steeds langs de kant.
dus nee. kies AUB geen routemobiel. maar gewoon ANWB. is misschien wat duurder. maar men krijgt gegarandeerd geen spijt.
groetjes, bas seip
- V700 register
- Nieuw lid
-
kan er wat dit thema's betreft niet een appart groep komen op de forum voor betalende leden?lijkt mij wat veiliger voor gevoelige informatieMathy schreef : Hallo Volvisti
Voor de volledigheid wil ik jullie er even op wijzen, dat gedetailleerder (dan tot nu toe het geval is) op dit soort activeiten ingaan, niet verstandig is. Als dit soort informatie bij de verkeerde mensen terecht komt, heeft het geen nut meer om een alarm in je auto te hebben.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit soort onderwerpen op een openbaar forum is niet handig zoals Mathy al aangaf.
Groet,
Erik
- V700 register
- Nieuw lid
-
1 werkt echter helemaal niet, ondanks nieuwe batterijen, de andere werkt slechts een enkele keer vanaf grotere afstand ( 20 m ), dichtbij altijd wel.
De ene die niet werkt, daar zat een los wit blokje in, pogingen om dit te solderen mislukten echter, mede door mijn gebrek aan handigheid hierin.Ik gebruik dus meestal gewoon de sleutel en dan komt het meermaals voor, dat de eenknops-afstandbediening in de broekzakgeactiveerd wordt ( hij doet het wel, als je het niet zo bedoeld) en het alarm dus afgaat, als je deur open doet. Even alarm uit/aan/uit en dan werkt alles weer. Bij deze wel werkende afstandsbediening is wel het LED-lampje afgebroken en werkt dus niet.
Als er iemand is, die handig is met soldeerbout en weleens op de sleuteldagen komt, dan hou ik mij aanbevolen.
goretjes Pierre

- V700 register
- Nieuw lid
-