De Volvo Guard startonderbreker omzeild Aangepast

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2009 22:05 #1074294 door V700 register
<div></div><div>En toen gingen de deuren van de 960 vanmiddag niet meer open, 50 kilometer van huis. </div><div>Vervelend, gisteren was ik nog zo ultiem blij met de auto, toen de teller naar 420.000 probleemloze kilometers was gegaan.</div><div> </div><div>Maar goed, met de sleutel ging de deur wel open, maar toen begon er van alles te toeteren en te knipperen. Na de stekker van de hoorn eraf gehaald te hebben eerst maar eens rustig gaan zoeken. Nieuwe batterijen in de afstandbediening gaven geen soelaas.</div><div> </div><div>Het zelf zoeken leverde niets op, dus de dealer maar eens gebeld, maar daar hadden ze weinig toe te voegen. De uiteindelijke tip was: "bel de Wegenwacht eens, die komen dat vaker tegen".</div><div> </div><div> </div><div>DE DETAILS OVER DE STARTONDERBREKER ZIJN VERWIJDERD</div><div> </div><div>  </div><div> </div><div>Thuisgekomen bleek de reserve-handset wel te werken, dus daarin zat het probleem.</div><div> </div><div> </div><div> </div><div> </div><div> </div><div>Met Volvogroet,</div><div> </div><div>Arthur </div><div> </div><div> </div><div> </div>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2009 22:24 #1237521 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Nou, als de ANWB al niet
Nou, als de wegenwacht al niet meer weet hoe je de 7/900 alarmen kan overbruggen wordt het misschien toch maar eens tijd over te stappen op Route Mobiel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2009 23:07 #1237527 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet doen.

Piet22 schreef : Nou, als de wegenwacht al niet meer weet hoe je de 7/900 alarmen kan overbruggen wordt het misschien toch maar eens tijd over te stappen op Route Mobiel

De enige manier waarop RouteMobiel je weer op weg geholpen zou hebben, is met een trailer, tot aan de deur, en succes ermee.
Nee, hulde aan ANWB dat ze de moeite nemen en er nog uitkomen ook.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2009 23:14 #1237529 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Voor de volledigheid
Hallo Volvisti
Voor de volledigheid wil ik jullie er even op wijzen, dat gedetailleerder (dan tot nu toe het geval is) op dit soort activeiten ingaan, niet verstandig is. Als dit soort informatie bij de verkeerde mensen terecht komt, heeft het geen nut meer om een alarm in je auto te hebben.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2009 23:58 #1237531 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic route-(non)mobiel
ik heb bij routemobiel als lid gezeten.
maar echt veel positiefs heb ik niets te melden. na geruchten bleek routemobiel zelfs aan de grond fan falisement te zitten.....zijn niet mijn woorden maar wat ik gehoord heb.
nadien ik de volvo pas had, bleek de hallsensor kapot te zijn gegaan. wist ik later pas. routemobiel gebeld en niks. 3x gekomen. 3x verschillende mensen.
niks gevonden wat een antwoord waard was. zelf wist ik pas later via deze forum dat er een hall-sensor aanwezig was bij de startmotor. maar routemobiel vond het verstandig om de motor te vervangen aangezien hij ''kapot'' was. was hun tip toendertijd.
naderhand was de accu steeds leeggelopen. CV-rele was kapot/brak. en maakte ''vals'' contact. dus hij bleef open/dicht gaan. heel de nacht lang. geen wonder dat de accu leeg raakt. toen ANWB gebeld. ma had idem een pasje. na wat meten en luisteren constateerde de ANWB monteur dat de rélé niet goed was. en een ander erin moest. die raad gevolgd en inderdaad. geen problemen meer gehad.
tevens. de bereikbaarheid van routemobiel is tergend slecht.
zeker als je prepaid hebt en geen abbo.
ANWB kan men gratis bereiken. maar route M moet men met een dure 0900 nummer bellen. na ca 7 minuten was de 20 euro beltegoedkaart leeg. en ik stond nog steeds langs de kant.
dus nee. kies AUB geen routemobiel. maar gewoon ANWB. is misschien wat duurder. maar men krijgt gegarandeerd geen spijt.

groetjes, bas seip

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2009 00:00 #1237532 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic groep

Mathy schreef : Hallo Volvisti
Voor de volledigheid wil ik jullie er even op wijzen, dat gedetailleerder (dan tot nu toe het geval is) op dit soort activeiten ingaan, niet verstandig is. Als dit soort informatie bij de verkeerde mensen terecht komt, heeft het geen nut meer om een alarm in je auto te hebben.
groetjes
Mathy

kan er wat dit thema's betreft niet een appart groep komen op de forum voor betalende leden?lijkt mij wat veiliger voor gevoelige informatie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2009 08:10 #1237539 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Via de normale...........
e-mail adressen na een inventarisatie van belangstellenden.
Dit soort onderwerpen op een openbaar forum is niet handig zoals Mathy al aangaf.

Groet,
Erik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2009 14:06 #1237563 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben er gewoon een beetje
Ik ben er gewoon een beetje huivering voor geworden om de afstandbediening te gebruiken, hoewel ik 2 afstandbedieningen heb.
1 werkt echter helemaal niet, ondanks nieuwe batterijen, de andere werkt slechts een enkele keer vanaf grotere afstand ( 20 m ), dichtbij altijd wel.
De ene die niet werkt, daar zat een los wit blokje in, pogingen om dit te solderen mislukten echter, mede door mijn gebrek aan handigheid hierin.Ik gebruik dus meestal gewoon de sleutel en dan komt het meermaals voor, dat de eenknops-afstandbediening in de broekzakgeactiveerd wordt ( hij doet het wel, als je het niet zo bedoeld) en het alarm dus afgaat, als je deur open doet. Even alarm uit/aan/uit en dan werkt alles weer. Bij deze wel werkende afstandsbediening is wel het LED-lampje afgebroken en werkt dus niet.
Als er iemand is, die handig is met soldeerbout en weleens op de sleuteldagen komt, dan hou ik mij aanbevolen.
goretjes Pierre
&#160;
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2009 14:08 #1237564 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor het noorden
Voor het noorden zou ik je kunnen helpen, wellicht kun je Bas(eman) vragen voor het zuiden van Nederland. Er zijn vast ook nog wel meer mensen handig met een (lichte) soldeerbout.

Moderators: Jerry Stam