3 cilinders
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2009 10:10 #1073854
door V700 register
3 cilinders is gemaakt door V700 register
Goedemorgen,

Ik heb een volvo 740 injectie bouwjaar 1987. 's morgens start hij normaal en rijd ook goed. Als de motor warm is en ik wil opnieuw starten lijkt het alsof hij op 3 cilinders loopt. Als ik gas geef is het voorbij. Waarin moet ik dit probleem zoeken.
Groeten Dominic

Ik heb een volvo 740 injectie bouwjaar 1987. 's morgens start hij normaal en rijd ook goed. Als de motor warm is en ik wil opnieuw starten lijkt het alsof hij op 3 cilinders loopt. Als ik gas geef is het voorbij. Waarin moet ik dit probleem zoeken.
Groeten Dominic
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2009 12:27 #1235547
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic drie cilinders
Weet je zeker dat het is verholpen als je gas bij geeft?
Hij klinkt namelijk rustiger"normaal" als je meer toeren maakt? je zou eens kunnen proberen een voor een de bougiekabels los te halen.Kom je er vanzelf achter welke het is en kun je doelgericht gaan zoeken.laat weten of het lukt!
Vriendelijke groet
Hij klinkt namelijk rustiger"normaal" als je meer toeren maakt? je zou eens kunnen proberen een voor een de bougiekabels los te halen.Kom je er vanzelf achter welke het is en kun je doelgericht gaan zoeken.laat weten of het lukt!
Vriendelijke groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2009 15:09 #1235556
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic antwoord
Hoi Thijs,
ja want wij hebben net ee neind gereden en de wagen heeft ongeveer 2 uur stil gestaan. Toen ik hem starte klonk ze als een oldtimer. En na ongeveer 10 seconden was het weer de volvo met normaal geluid.
En als ik even gas geef doet ie ook weer normaal.

Groeten Dominic
ja want wij hebben net ee neind gereden en de wagen heeft ongeveer 2 uur stil gestaan. Toen ik hem starte klonk ze als een oldtimer. En na ongeveer 10 seconden was het weer de volvo met normaal geluid.
En als ik even gas geef doet ie ook weer normaal.

Groeten Dominic
Moderators: Jerry Stam