volvo 940 u9
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2009 21:42 #1073635
door V700 register
volvo 940 u9 is gemaakt door V700 register
hallo, ik heb net een Volvo 940 gl gekocht. Bj 1991 335000km. Op de papieren staat de toevoeging u9. Wat betekend dat? Ik weet ook niet wat voor soort motor erin zit. Kan ik dat ergens uit opmaken. Ik heb de auto nogal spontaan gekocht. Wat een fantastische bak!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2009 22:52 #1234553
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha
Mooi! U9 staat voor de emissie eis waar de auto aan voldoet. U9 is geloof ik met een geregelde katalysator. Motortype kun je als het goed is aflezen op de distributiedeksel.
van harte met je aankoop!
van harte met je aankoop!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2009 23:07 #1234555
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic VIN
Hallo voladvo
Als er geen stikker meer op de distributiedeksel zit, dan is aan de hand van de VIN (vaak ten onrechte chassisnummer genoemd) wel af te leiden welke motor erin ligt. Ervan uitgaande dat die nooit door een ander type vervangen is. Zoek maar eens op VIN met de zoekfunktie hier links boven.
groetjes
Mathy
Als er geen stikker meer op de distributiedeksel zit, dan is aan de hand van de VIN (vaak ten onrechte chassisnummer genoemd) wel af te leiden welke motor erin ligt. Ervan uitgaande dat die nooit door een ander type vervangen is. Zoek maar eens op VIN met de zoekfunktie hier links boven.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam