bubbels in expansievat.. koppakking?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2009 20:28 #1073462
door V700 register
bubbels in expansievat.. koppakking? is gemaakt door V700 register
mensen,
Bij een beetje gas geven heb ik bubbels in het expansievat. Ook verlies ik koelwater. Is dat dus de koppakking die lek is?
groeten Ad
Bij een beetje gas geven heb ik bubbels in het expansievat. Ook verlies ik koelwater. Is dat dus de koppakking die lek is?
groeten Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2009 20:29 #1233541
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heeft
Heeft wel de kenmerken.
Dus ben bang van Ja.
Dus ben bang van Ja.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2009 20:47 #1233544
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weet ik wel zeker,
Weet ik wel zeker, hoogstwaarschijnlijk is de ring rond de verbrandingsruimte doorgeslagen waardoor er compressiedruk richting koelsysteem komt. Slangen zijn zeker ook keihard?
Hebben veel 230FK/FT motoren na de twee ton kilometers. Die van mij was bij 230000 km aan de beurt.
Groet,
Paul
Hebben veel 230FK/FT motoren na de twee ton kilometers. Die van mij was bij 230000 km aan de beurt.
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2009 20:48 #1233545
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik denk het ook ja.
Zo te lezen. Frits vreest het ook al. Je moet eens na een flinke rit stoppen, motor laten draaien en in de slangen knijpen. Als die op spanning staan ben je zeker van een koppakking. Als je LPG rijdt kan het nog de verdamper zijn die lekt en LPG in de koelvloeistof perst.
Maar niet te veel gevreest, als je een 4 cilinder hebt is alleen een koppakking vervangen geen hele grote ingreep.
Robert
EDIT: Paul heeft ook zelfde bedenkingen over de koppaking. Dit bericht heeft net gerkuist met die van Paul zag ik.
Maar niet te veel gevreest, als je een 4 cilinder hebt is alleen een koppakking vervangen geen hele grote ingreep.
Robert
EDIT: Paul heeft ook zelfde bedenkingen over de koppaking. Dit bericht heeft net gerkuist met die van Paul zag ik.
Moderators: Jerry Stam