960 naar garage in Amsterdam, wie heeft een goed adres.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2009 20:18 #1233169 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeg
Zeg maar dat je het via mij hebt.
En doe maar de Groeten.

Succes

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2009 21:18 #1233175 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wedstrijd en tips
Iedereen bedankt voor de superveel reacties, heb pas vanavond weer naar forum kunnen kijken. Ben vandaag bij toeval bij de auto geweest, moest toch in de ArenA zijn.
Heb Berle gebeld, die had snel ruimte. Super aardige vent, zijn net verhuisd naar het Westelijk havengebied en een liefhebber. Hij wil ook nog wel iets doen voor de club, geen korting, maar een soort van sponsoring o.i.d, dus sponsorcommissie...
Ik heb vloeistof bijgevuld en ben gaan rijden met de 960, onderweg nog twee keer bijgevuld zo'n 7,5 ltr er  totaal in gegooid. De vloeistof in het reservoir werd wat bruinig en leek wel wat olievlekjes te geven. Heb mijn vrouw toch even gevraagd of ze uberhaupt nog naar de temp. meter heeft gekeken tijdens het rijden, nee dus.
Ik kreeg een goede indruk, van het bedrijf, ik werd nnog even naar de andere kant van Amsterdam gebracht, door Berle zelf.
Als het de koppakking is wordt het een duur klusje, dan toch maar het super adres van Frits of zelf doen, met jullie lieve hulp.

Groeten Jan Kramer 

• K de Vries (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2009 21:51 #1233181 door K de Vries (GAST)
Beantwoord door K de Vries (GAST) in topic Gezellig!
Ik was er vanochtend ook nog. Zitten alleen nog een beetje in de bende vanwege hun verhuizing. Maar ze doen altijd hun best om wat te regelen voor je.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2009 23:10 #1233199 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jouw bezoek aan Berle
Inderdaad nog wel een zootje, heeft je vrouw toevallig die witte 940 opgehaald?
Groeten Jan

• K de Vries (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2009 08:19 #1233241 door K de Vries (GAST)
Beantwoord door K de Vries (GAST) in topic Nope
Hmm, nee. Ik kwam even hun winterbandjes en sneeuwketting omwisselen voor mijn nieuwe zomerbandjes. Klaar terwijl u wacht.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-03-2009 17:51 #1233399 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reparatie vervanging radiateur blijkt voldoende
Zoals misschien al boven gezien, is de radiateur vervangen, geen lekkage bij de kop. Ik wasal op internet aan het zoeken naar een andere motor, of anders een sedan, waaar de motor uit kon komen. Had er al bijna een gekocht, toch maar voorbij laten gaan.
Nu weer het gewone onderhoud en dan rijd ie weer als een zonnetje.

Iedereen bedankt voor de hulp en binnekort volgt er meer over de sloop van de 940 Estate uit 1992.
Het belooft een leuk dagje te worden.

Groeten Jan

Moderators: Jerry Stam