knipperlicht aan 1 zijde bij activeren Volvo Guard alarm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2009 17:24 #1073151
door V700 register
knipperlicht aan 1 zijde bij activeren Volvo Guard alarm is gemaakt door V700 register
Goede middag,
Wie kan mij opweg helpen.
Als ik mijn alarm activeer knipperen mijn knipperlichten alleen aan de linker zijde.
Heel af en toe doet rechts keertje mee.
Het gaat om een Volvo Guard alarm. (kastje tegen a-styl) met grijze 1 knops afstandsbediening.
Systeem zit gemonteerd in een Volvo 940 van bouwjaar 1991.
Waar kan ik connectoren / verbindingen vinden waar ik eens naar kan kijken, of blijft er een relais hangen in de alarmunit?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Groetjes Bart

Wie kan mij opweg helpen.
Als ik mijn alarm activeer knipperen mijn knipperlichten alleen aan de linker zijde.
Heel af en toe doet rechts keertje mee.
Het gaat om een Volvo Guard alarm. (kastje tegen a-styl) met grijze 1 knops afstandsbediening.
Systeem zit gemonteerd in een Volvo 940 van bouwjaar 1991.
Waar kan ik connectoren / verbindingen vinden waar ik eens naar kan kijken, of blijft er een relais hangen in de alarmunit?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Groetjes Bart

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2009 17:29 #1231737
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic normaal wel?
Hoi Bart,

doet je rechter richtingaanwijzer het bij gewoon richting aangeven en alarmlicht wel?
Dit klinkt als een slecht contactje, het lijkt mij sterk dat er iets in het VG alarm niet goed zit.
Maar je kan eens kijken of een beetje friemelen helpt. Het VG alarm zit achter de schopplaat onder je stuur. Hoe de aansluiting naar je richtingaanwijzers precies zit weet ik niet, maar daar kunnen anderen je vast mee verder helpen.

GG,

doet je rechter richtingaanwijzer het bij gewoon richting aangeven en alarmlicht wel?
Dit klinkt als een slecht contactje, het lijkt mij sterk dat er iets in het VG alarm niet goed zit.
Maar je kan eens kijken of een beetje friemelen helpt. Het VG alarm zit achter de schopplaat onder je stuur. Hoe de aansluiting naar je richtingaanwijzers precies zit weet ik niet, maar daar kunnen anderen je vast mee verder helpen.

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2009 17:33 #1231738
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jawel
Hoi Miquel,

Ja ja, zowel de gewone knipperlichten als de 4 knipperlichten doen het normaal.
Zal wel eens op zoek gaan naar de unit onder het stuur. Weet nu in elk geval ongeveer de locatie van de alarm unit.
Bedankt

Groetjes Bart

Ja ja, zowel de gewone knipperlichten als de 4 knipperlichten doen het normaal.
Zal wel eens op zoek gaan naar de unit onder het stuur. Weet nu in elk geval ongeveer de locatie van de alarm unit.
Bedankt

Groetjes Bart

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2009 17:40 #1231739
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alarm
Moderators: Jerry Stam