Verschillen 960 95er met de amreikaanse??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2009 18:35 #1072676
door V700 register
Verschillen 960 95er met de amreikaanse?? is gemaakt door V700 register
Beste Allemaal,

Even een vraagje: zitten er veel verschillen tussen een 960 uit 95 uit Amerika en eentje die Europees is em zo ja weet iemand met te vertellen wat die verschillen zijn??

Alvast bedankt!!

Groetjes Joost

Even een vraagje: zitten er veel verschillen tussen een 960 uit 95 uit Amerika en eentje die Europees is em zo ja weet iemand met te vertellen wat die verschillen zijn??

Alvast bedankt!!

Groetjes Joost
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2009 19:37 #1228971
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Ja, zo zullen de koplampen anders zijn denk ik, net als dat er in de amerikaanse hoogstwaarschijnlijk ook andere relais zitten. Oa voor een "je sleutel zit nog in het contactslot" en een "je hebt een portier open" waarschuwingstoon. Misschien ook andere voorzieningen om de emissie terug te brengen.Maar goed, dat zijn maar gissingen van mijn kant, dus geen op ervaring gebaseerde feiten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2009 20:48 #1228973
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Relais
Wat ik ervan weet / kan verzinnen:
1) mijlenteller2) boing-boing geluid bij gordel niet vast3) geen knipperlichten op de spatborden vóór4) Luchtpomp op de uitlaat om emissie-eisen te halen5) "Objects may seem closer than they appear" in de spiegelglazen6) Andere knipperlichten vóór (met oranje randje)7) "unleaded fuel only" getatoeërd op het tellerhuis8) vermoedelijk wat meer gele "warning" stickers9) vermoedelijk een voorziening om de kofferbak te openen van binnenuit op een sedan (verplicht in US)
Wie vult aan?!:
1) mijlenteller2) boing-boing geluid bij gordel niet vast3) geen knipperlichten op de spatborden vóór4) Luchtpomp op de uitlaat om emissie-eisen te halen5) "Objects may seem closer than they appear" in de spiegelglazen6) Andere knipperlichten vóór (met oranje randje)7) "unleaded fuel only" getatoeërd op het tellerhuis8) vermoedelijk wat meer gele "warning" stickers9) vermoedelijk een voorziening om de kofferbak te openen van binnenuit op een sedan (verplicht in US)
Wie vult aan?!:
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2009 21:03 #1228975
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ehm
2) is één enkel relais (kan er dus uit als je dit niet wil)
De Volvo-radio zal niet fijn afstemmen in Nederland ivm met andere frequentiestappen
Ik meen ooit ergens gezien en gelezen te hebben dat de US-bakken een knopje bij de automaat hebben om hem handmatig-mechanisch in z'n vrij te zetten (maar ik kan dit even niet meer vinden).
Lampen is al genoemd: <a href="/node/15849#comment-82319" target="_blank">sealed-beam</a> of zoiets maar ik meen dat deze kunenn blijven zitten.
In mijn Amerikaanse 780 zat een olie-temperatuurmeter, wellicht dat het iets Amerikaans is...
De Volvo-radio zal niet fijn afstemmen in Nederland ivm met andere frequentiestappen
Ik meen ooit ergens gezien en gelezen te hebben dat de US-bakken een knopje bij de automaat hebben om hem handmatig-mechanisch in z'n vrij te zetten (maar ik kan dit even niet meer vinden).
Lampen is al genoemd: <a href="/node/15849#comment-82319" target="_blank">sealed-beam</a> of zoiets maar ik meen dat deze kunenn blijven zitten.
In mijn Amerikaanse 780 zat een olie-temperatuurmeter, wellicht dat het iets Amerikaans is...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2009 22:59 #1229004
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verwarming
Het zou kunnen dat bij auto's uit warme staten geen stoelverwarming zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2009 23:00 #1229136
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt allemaal
Bedankt allemaal weer!!

Het is hem uiteindelijk niet geworden omdat ze te weinig voor de Skoda terug geven!!

Het is hem uiteindelijk niet geworden omdat ze te weinig voor de Skoda terug geven!!
Moderators: Jerry Stam