plaats stekkers mistlampen voorzijde
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2009 13:27 #1072506
door V700 register
plaats stekkers mistlampen voorzijde is gemaakt door V700 register
Ik ga nieuwe hella 3000 rally lampen monteren en wil die via een reguliere schakelaar bedienen.
Ik heb echter een 740 gl waar standaard geen mistlampen aan de voorzijde zitten gemomteerd.
Wie kan mij verteleen of dmv foto,s duidelijk maken waar de stekkers zitten van de draadboom die als ik het wel heb bij de koplampen zitten
.Ik neem tenminste aan dat die er wel zitten.
En zit er achter het dashbord ook al een stekker voorbereiding?
ik heb een witte contrastekker gevonden die er verdacht veel op lijkt maar zeker weten doe ik het niet.
Ik heb echter een 740 gl waar standaard geen mistlampen aan de voorzijde zitten gemomteerd.
Wie kan mij verteleen of dmv foto,s duidelijk maken waar de stekkers zitten van de draadboom die als ik het wel heb bij de koplampen zitten
.Ik neem tenminste aan dat die er wel zitten.
En zit er achter het dashbord ook al een stekker voorbereiding?
ik heb een witte contrastekker gevonden die er verdacht veel op lijkt maar zeker weten doe ik het niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2009 14:37 #1228058
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In het begin
In het begin was veel minder voorbedraad qua opties dan in de latere modellen. Als je een accessoire kocht, bijv. elektrisch bediende spiegels of ramen of CC, kreeg je er ook een losse draadboom bij, of het ontbrekende gedeelte. Later is meer voorbedraad, na modeljaar '95 is bijv. ook al de buitentemperatuurmeter en de CC voorbedraad weet ik uit eigen ervaring. De schakelaar zit bij mijn 940 in het paneeltje links van het stuur, waar ook de schakelaar voor de mistachterlichten zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2009 19:11 #1228090
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rood Wit
Je moet op zoek naar de Rood/Witte draad. Deze is voor Mist-Verstralers

Moderators: Jerry Stam