aanjager piept
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2009 21:33 #1072498
door V700 register
aanjager piept is gemaakt door V700 register
Hallo,
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij de kachel aanjager van mijn 945 (zonder airco) uit 1991 kom. En hoe deze eventueel te repareren is.
Volgens mij is er een lagertje kapot of droog gelopen. Ik hoor regelmatig een piep als de aanjager aan staat. Hoe sneller de aanjager staat des te sneller piept het ook.
Als de aanjager uit staat is er geen piep.
Groet,
Alex
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij de kachel aanjager van mijn 945 (zonder airco) uit 1991 kom. En hoe deze eventueel te repareren is.
Volgens mij is er een lagertje kapot of droog gelopen. Ik hoor regelmatig een piep als de aanjager aan staat. Hoe sneller de aanjager staat des te sneller piept het ook.
Als de aanjager uit staat is er geen piep.
Groet,
Alex
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2009 23:27 #1227978
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gewoon eruit schroeven
Hoi Alex,
Bij mijn 780 (1990) "gilde" de blower kortgeleden ook. Heb deze er uitgeschroefd, schoongemaakt, gesmeerd en alles was weer OK.
Bij de 940 zit hij vast ook rechts-voor-onder. Verwijder de panelen en waarschijnlijk is het ook gewoon 3 boutjes losdraaien en een stekker losnemen.
Succes ermee,
Arthur
Bij mijn 780 (1990) "gilde" de blower kortgeleden ook. Heb deze er uitgeschroefd, schoongemaakt, gesmeerd en alles was weer OK.
Bij de 940 zit hij vast ook rechts-voor-onder. Verwijder de panelen en waarschijnlijk is het ook gewoon 3 boutjes losdraaien en een stekker losnemen.
Succes ermee,
Arthur
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2009 16:48 #1228074
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic panelen ??
Hallo Arthur
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik neem aan dat je met panelen het dasboardkastje e.d. bedoeld. Ik heb nl. totaal geen ervaring met het verwijderen hiervan. Zou je mij uit willen leggen hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Alvast bedankt,
Alex
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik neem aan dat je met panelen het dasboardkastje e.d. bedoeld. Ik heb nl. totaal geen ervaring met het verwijderen hiervan. Zou je mij uit willen leggen hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Alvast bedankt,
Alex
Moderators: Jerry Stam