schakelmoment automaat 740 GLE
- V700 register
- Nieuw lid
-
al bij 5000 omw/min zou dat niet pas bij 6000 moeten zijn?
mijn 850 t5 schakeld bij 6200 in sport (740 heeft geen sportstand)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hebben de GLE's trouwens niet de 16 kleppers? Dan zou ik de limiet niet teveel opzoeken, bij een knappende distributieriem (evt. veroorzaakt door een knappende balans as riem) kussen de kleppen de zuigers een keer en is je kop naar zn grootje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Overigens schakeld mijn B230FK bij vol gas in kickdown op bij 5500 RPM ongeveer.
Hangt van de opbouw van de motor af... en natuurlijk van de afstelling van de kickdown kabel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wie wil op een ouwe zwarte Gazelle herenfiets de Ronde van Vlaanderen winnen?arjenT5 schreef : Als ik de 740 gle in de kickdown trap schakelt ie volgens mij veel te vroeg; al bij 5000 omw/min. Zou dat niet pas bij 6000 moeten zijn? Mijn 850 t5 schakelt bij 6200 in sport (740 heeft geen sportstand)
Plank nou maar lekker in de T5 en laat de 740 -natuurlijk zonder sportstand- fijn een beetje rollen.
Volvo = ik rol
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Henk van Winkel schreef :
Wie wil op een ouwe zwarte Gazelle herenfiets de Ronde van Vlaanderen winnen?arjenT5 schreef : Als ik de 740 gle in de kickdown trap schakelt ie volgens mij veel te vroeg; al bij 5000 omw/min. Zou dat niet pas bij 6000 moeten zijn? Mijn 850 t5 schakelt bij 6200 in sport (740 heeft geen sportstand)
Plank nou maar lekker in de T5 en laat de 740 -natuurlijk zonder sportstand- fijn een beetje rollen.
Volvo = ik rol
jawel maar je moet het toch een keer proberen
was gewoon benieuwd
bedankt voor de antwoorden