Vacuümpomp? Luchtstroomkeuze?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

al enige tijd valt het mij op dat de luchtstroomkeuzeschakelaar niet 'echt' werkt.
Dwz. ik heb het idee dat ik kan kiezen wat ik wil, voorruit, midden en voeten of alleen voeten, het maakt allemaal niet zo'n verschil.
Nu heb ik begrepen dat de luchtstroomkleppen dmv vacuüm bediend worden, en voordat ik nu mijn hele dashboard eruit ga halen eerst maar even de vraag:
Ik neem aan dat die vacuüm ergens door een pomp gegenereerd wordt, maar waar zit die pomp dan? en hoe kan ik deze op goede werking controleren?
Oh ja, ik heb geen ECC! Hopelijk kunnen jullie me een beetje verder helpen......

GG,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

nou, niet dat ik me kan herinderen. Maar ik ga voor de zekerheid wel even checken!
Waar moet ik het ongeveer zoeken?

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hej Miquel,Miquelangelo1969 schreef : Hoi Henk,
nou, niet dat ik me kan herinderen. Maar ik ga voor de zekerheid wel even checken!
Waar moet ik het ongeveer zoeken?
GG,
Laatste tijd niet gesleuteld ? Of ben je al weer vergeten wat je samen met Bart bij Carlo hebt uitgevoerd ?
Wellicht dat er bij die uitgebreide sleutel actie iets is geraakt/losgeschoten ?
Zal zo de andere laptop met VADIS eens opstarten en eens kijken of ik iets kan vinden.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

alsof ik die actie zou/kan vergeten!! Maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik er al sindsdien last van heb, het viel me eigenlijk gisteren op de terugweg van de H&M loods pas op....
of nog eerlijker het viel mijn vrouw op!
Maar het zou goed kunnen dat het al langere tijd (lees: sinds Gemert) zo is hoor.
Ik zal zo eens naar buiten lopen en kijken of ik losse slangetjes tegenkom..

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Dus dat zou betekennen dat er ergens een kabel los zit?snoek38 schreef : Als je een standaard verwarming heb en dus geen ECC zoals Miquel beschrijft dan word de luchtregelklep bediend door Bowden-kabels en niet met vacuum, dus is niet echt zinvol om dit probleem in verband te brengen met de vacuum pomp
.Gr Bart.
Maar euh, ik heb toch ook drie van die zwarte bollen ergens achterin mijn dashboard zitten (die op vacuüm werken), of ben ik nu echt helemaal de kwijt kluts?
.... en is dit zo'n klok en klepel verhaal....

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

ik meen echt van die bollen te hebben gezien, maar begin nu toch wel te twijfelen....
Ik weet zeker dat ik geen ECC heb, tenminste, ik heb geen aircoknoppen op mijn bedieningspaneel van de verwarming zitten (maar Deltamill airco), geen slangetje in de plafonière, en geen zonnesterkteindicator op mijn dashboardspeakers....
Ik zal deze week de schopplaat eens verwijderen om het zeker te weten, want anders wordt het alleen maar speculeren.

GG,