Speakers achterportier 960
- V700 register
- Nieuw lid
-

weet iemand of ik dezelfde originele speaker ook in de achterdeur kan plaatsen en ligt er een voorbedrading ( af fabriek ) in de achterportier.
Groeten Patje
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De achterspeakers hebben nummer 3533438 en3533439, volgens Vadis. Ze zijn links en rechts verschillend (gespiegeld).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gezien het feit dat de 940 ook voobedraad is (mijn '95 er in ieder geval wel) ga ik er vanuit dat de luxere 960 ook voorbedraad zal zijn.patje schreef : weet iemand of ik dezelfde originele speaker ook in de achterdeur kan plaatsen en ligt er een voorbedrading ( af fabriek ) in de achterportier.
Voor de speakers, gewoon het deurpaneel verwijderen en de diameter van het gat opmeten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Weet je zeker dat dit voor de achterportieren is want als dat zo is zouden ze moeten passen en zijn het dezelfde als in de
voorportieren want die hebben in mijn auto namelijk hetzelfde nummer.
Net even achterin gekeken maar ik weet niet of ik in de knoei kom met de motor van de elektrische ramen achterin.
Ik kan de boxen met nummer 3533438 + 3533439 kopen maar dan moet ik ze laten opsturen en als ze dan niet passen
heb ik er niks aan!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Net even gewoon de boxen uit de voorportier gehaald en achter gepast en.......het past.
Je kunt ze gewoon vastklikken dus hoeft geen schroefgaten te boren of wat dan ook en natuurlijk zit er een
voorbedrading in de achterportieren dus erinzetten, stekker eraan en spelen maar!
Conclusie: Originele boxen met de nummer 3533438+3533439 passen dus zowel voor-als achterin. Makkelijk om te weten.
Groeten Patje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nog een keer gekeken: de voorspeakers hebben de nummers 3533436 en 3533437 en lijken niet op de achterspeakers.
Volgens Vadis dus ...
Fijn dat het wel past maar vreemd dat de nummers dan anders zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Los van alle nummers die jullie noemen, vind ik dat het geluid uit de achterste speakers anders is dan uit de voorste. Het lijkt erop dat de achterste minder hoge tonen hebben (die bij mij dan weer uit de spijlen komen). Wellicht zijn het dus gewoon wel andere speakers.MSuidgeest schreef : In het Vadisplaatje dat ik zag, leken de voor- en achterspeakers niet op elkaar. En verder heb ik gekeken naar de achterportieren omdat daar de vraag over ging.
Nog een keer gekeken: de voorspeakers hebben de nummers 3533436 en 3533437 en lijken niet op de achterspeakers.
Volgens Vadis dus ...
Fijn dat het wel past maar vreemd dat de nummers dan anders zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
of ik verschil in geluid merk.
Zal mij benieuwen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij zit er qua geluid geen verschil in de boxen voor en achter maar voorin heeft het geluid iets meer ruimte
om weg te kunnen en dat geeft wellicht het idee dat de boxen voor anders zijn.
Heb er maar een simpel sony cd-spelertje in zitten dus ik denk als je er eventueel een versterker tussen zet deze
boxen aardig mee kunnen.