Mogelijk een nieuwe SLOPER
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is er op het moment interesse en moet ik een en ander in gang zetten?
Graag jullie reactie!
David & Steven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Vertel eens wat meer over wat erop en eraan zit. Heb je foto's?
groetjes
Mathy
PS ik mis nog een knopje voor de raambediening met AUTO erop (in goede staat) en de kabelboom die links via de dorpel van voor naar achter loopt indien niet beschadigd, afgeknipt of van knijp en persverbindingen voorzien, mag je alvast voor mij reserveren. Als het kapje voor het derde remlicht zwart is en in goede staat (dus zonder krassen) wil ik het derde remlicht (als niemand anders de rest wil) ook wel kompleet. Plus de afdekkapjes (zwart) van de gordels, als het de kapjes zijn, die Volvo ook voor het kinderbankje heeft gebruikt. Deze zorgen ervoor, dat de gordel niet uit de gesp valt. Verder het scharnier van het vakje tussen de stoelen als er geen speling in zit. De draaiknop/schakelaar voor het licht, als ie niet verkleurd of beschadigd is. En eventueel de motortjes voor de verstelling van de koplampen plus schakelaar. Als ze in goede staat zijn, dus niet verkleurd (lees: wit), de armpjes van de koplampwissers. Dat is het voor nu.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat is de kleur van het interieur? Ik zoek nog e.e.a. in beige. (kapje 3e remlicht, speakerroosters voordeuren bv)Wat voor achtervering? Mijn nivomats zijn lek..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal de staat nog even bekijken, maar mogelijk heb ik wel een zwart kapje voor het 3e remlicht voor je liggen.Mathy schreef : Als het kapje voor het derde remlicht zwart is en in goede staat (dus zonder krassen) wil ik het derde remlicht (als niemand anders de rest wil) ook wel kompleet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- turbo
- stuurhuis
- radioconsole gedeelte
- Als het een sedan is en er zitten hoedenplankspeakers in, dan heb ik ook wel interesse
- Ook een eventuele originele werkende electrische antenne van een sedan wil ik wel hebben
- Mattenset, als die netjes is en zo`n mooie luxe, dan ook interesse
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
<strike>- grijs deurpaneel RA, alleen als deze superstrak is (geen rimpels/beschadigen), evt LA mag er ook bij als deze ook netjes is. </strike><strike>- grijze kunststof speakerroostertjes achterportieren (mits deze ook op de voorportieren passen, zoek ik uit)</strike>- paneel om ECC bediening als deze niet beschadigd/geboord is (en Richard m niet nodig heeft)- oliekoeler als degene die de motor overneemt m niet nodig heeft en deze niet lek is.- zitting passagiersstoel als niemand het complete interieur hoeft en als het grijs pluche/tricot is, geen scheuren/slijtageplekken en met werkende stoelverwarming
T zet op zich geen zoden aan de dijk maar alle beetje helpen misschien.
/editEven doorgestreept wat niet van toepassing is na de update van David/end edit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als de koplampen in goede staat zijn, het gaat mij met name om de glazen, die moeten gaaf zijn, ben ik geintereseerd. Maar Engelse auto,s hebben natuurlijk een andere lichtbundelichting en dus een ander glas. Zijn de knipperglazen voor OK?
En hoe zijn de estate achterlichtkappen? Ook de kunststof kap links aan de bestuurdersstoel, waarin het bakje geintegreerd is, als de kleur goed is, die van mij is nl op een schroefbevestiging gescheurd.
Ik denk nog even verder,

Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54
- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef : Afhankelijk van de staat van de auto en de gereden km`s (miles) en de prijs natuurlijk, heb ik eventueel wel interesse. Bijvoorbeeld;
En misschien nog kleine dingetjes.
- turbo
- stuurhuis
- radioconsole gedeelte
- Als het een sedan is en er zitten hoedenplankspeakers in, dan heb ik ook wel interesse, laat maar het is een estate
- Ook een eventuele originele werkende electrische antenne van een sedan wil ik wel hebben, vervalt dus ook
- Mattenset, als die netjes is en zo`n mooie luxe, dan ook interesse
Groeten,
Richard
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-