digitaal garage handboek
- V700 register
- Nieuw lid
-
van een aantal automerken / auto modellen is hetmij bekend dat er digitale garage handboekn in om loopp // te koop zijn die je op een pc kunt installeren zijn deze er ook voor de volvo 940
grts
pwr
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
B - betalend lid worden van de 700 vereniging en zoeken op de site. Er staat werkelijk alles op deze site wat met de 700- en 900-serie te maken heeft.
- V700 register
- Nieuw lid
-
als ik wilde puzzelen had ik geen volvo gekocht..
kun je me ook vertellen waar ik ze dan kan vinden en of waar ik naar moet zoeken.
begrijp ik goed dat het digitaal garage handboek voor "700/900" leden beschikbaar is?
grts
pwr
- V700 register
- Nieuw lid
-
De achterliggende gedachte is dat er nogal wat werk gedaan is door enkelen om al die informatie te verzamelen en eventueel te controleren op juistheid. Het zou verkeerd zijn om zomaar info rond te strooien. Door lid te worden kun je ook profiteren van de voordelen van ledengegevens en verenigingsactiviteiten bijwonen, waaronder sleuteldagen.
Een en ander staat te lezen op de hoofdpagina.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
echt ALLES?MSuidgeest schreef : Er staat werkelijk alles op deze site wat met de 700- en 900-serie te maken heeft.
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
naast het lid worden van deze vereniging (wat een echte aanrader is, want er zit veel kennis hier!!) zou je ook eens op marktplaats kunnen zoeken bij onderdelen voor volvo, daar vind je ook wel iets digitaals wat je kunt installeren.... Ik heb het er wel eens zien staan tenminste
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik wpord met plezier l;d van deze club en waardeer jullie enthousiasme ..
ik ben alleen verbaasd dat ik niet online lid kan worden als dat kon.. was ik het al !!!
grts
pwr
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
<a href="/node/2" target="_blank">Hier</a> kun je informatie vinden over het lidmaatschap en hoe je dat aanvraagt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja ik heb de procedurre gezien maar wat me verbaasd is uitprinten .. opsturen --
is dit niet een beetje ouderwets en zeg nou niet dat het bij oude auto;s hoort..
grts
pwr
Hoe word ik lid?
Wil je ook actief zijn binnen onze vereniging of gewoon lekker met ons meegenieten van de Volvo hobby, registreer dan op de website en download hier je >>inschrijfformulier <<. Even uitprinten en insturen aan het secretariaat is alles...
- V700 register
- Nieuw lid
-