Pinout stekker van intank pomp en vlotter?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2008 22:57 #1071378
door Mathy van Nisselroy
Pinout stekker van intank pomp en vlotter? is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Weet er iemand of de pinout van de stekker van de 60 liter en de 75 liter tank (niet LPG en niet voor de multilink achteras) hetzelfde zijn? Of beter nog, welke signalen op welke pennen staan?
groetjes
Mathy
Weet er iemand of de pinout van de stekker van de 60 liter en de 75 liter tank (niet LPG en niet voor de multilink achteras) hetzelfde zijn? Of beter nog, welke signalen op welke pennen staan?
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2008 23:10 #1221468
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schema
Zoals je weet, spaar ik schema's, maar daar heb ik wel beide modeljaren voor nodig.Als daar voor kan zorgen, zal ik effe kijken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2008 23:23 #1221474
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 91 en 96
Hallo Bas
M'n 945 is van modeljaar 1991 en de sloper uit Margraten was als ik me niet vergis van 1996.
groetjes
Mathy
M'n 945 is van modeljaar 1991 en de sloper uit Margraten was als ik me niet vergis van 1996.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-12-2008 00:12 #1221477
door V700 register
Volgens mij zijn ze op het eerste gezicht, hetzelfde.Toch heb ik twee pagina's uit beide schemas geknipt, waar je het op kunt vinden, kun je het effe checken.
Beantwoord door V700 register in topic Ah....
Kont die tank daaruit....ja, dat was een 96-er.Mathy schreef : ....de sloper uit Margraten was als ik me niet vergis van 1996.
Volgens mij zijn ze op het eerste gezicht, hetzelfde.Toch heb ik twee pagina's uit beide schemas geknipt, waar je het op kunt vinden, kun je het effe checken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-12-2008 00:45 #1221482
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bedankt!!
Hallo Bas
Ik zie alleen de pomp en niet de vlotter staan. Maar aan de pomp zit in beide gevallen een BLK (black) en PNK (pink) draadje. Waarbij BLK zoals te verwachten altijd aan massa zit. Bij de vlotter zal het wel hetzelfde zijn. Maar als die per ongeluk andersom aangesloten zou worden, is dat lijkt me niet zo'n ramp.
groetjes
Mathy (die morgen even de stekkers van beide tanks wil vergelijken)
Ik zie alleen de pomp en niet de vlotter staan. Maar aan de pomp zit in beide gevallen een BLK (black) en PNK (pink) draadje. Waarbij BLK zoals te verwachten altijd aan massa zit. Bij de vlotter zal het wel hetzelfde zijn. Maar als die per ongeluk andersom aangesloten zou worden, is dat lijkt me niet zo'n ramp.
groetjes
Mathy (die morgen even de stekkers van beide tanks wil vergelijken)
Moderators: Jerry Stam