Roofrails (3-punts) plaatsen

• A. Remy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2008 00:05 #1070652 door A. Remy
Roofrails (3-punts) plaatsen is gemaakt door A. Remy
Volvisti,
Heb de hand kunnen leggen op een setje 3-punts roofrails van een 965. Wil deze monteren op m'n 745 (die dus een facelift krijgt). Heb wat rondgezocht op de site naar afmetingen om ze correct te monteren, maar kan niets vinden.
Heeft iemand de afstanden waar de gaten geboord dienen te worden (ik heb geen passende sloper voorhanden momenteel om alles af te meten)?
Wolwo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• A. Remy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2008 19:13 #1217327 door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic 2e poging
hallo,
hierbij een tweede poging om de afmetingen te weten te komen.
Wolwo

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2008 23:48 #1217353 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er is al eens over geschreven
en de uitkomst was volgens mij toen, dat zowel de handleiding als de dealer niet kon zeggen hoe het precies moest en dat het uiteindelijk met goed uitmeten toch nog goedgekomen is.
Dus, ik wil ze op mijn 945 best voor je opmeten, val denk ik niet veel verschillen.Als je gaat boren, gebruik dan een plaatboor en geen HSS-ijzerboortje.Teven sis het verstandig, omdat het toch moet, de hemel eruit te halen ente checken of er ten opzichte van de 945 niet ergens een balkje meer of minder in zit, waardoor je niet goed uitkomt.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2008 11:19 #1217373 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Roofrails plaats

Baseman schreef : en de uitkomst was volgens mij toen, dat zowel de handleiding als de dealer niet kon zeggen hoe het precies moest en dat het uiteindelijk met goed uitmeten toch nog goedgekomen is.

Klopr, dat was bij mij het geval. Nordicar heeft het voor mij gedaan, maar het was vooral een kwestie van vergelijken met een gemonteerde en goed uitmeten.

• A. Remy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2008 18:44 #1217678 door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic aanbod
Bas,
Bedankt voor het aanbod. Ik ga echter eind volgende week maar eens terug naar de 965 gaan kijken waar ze op gezeten hebben.
Het hemeltje is er bij mij al uit. Heb er ondertussen een glazen zonnedak ingezet, daar waar er vroeger een stalen dak in zat. Past 1 op 1. Zal dit in een apart draadje kenbaar maken aan de goedemeente.
MVGWolwo

Moderators: Jerry Stam