Volvo paddo's
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2008 13:34 #1070160
door V700 register
Volvo paddo's is gemaakt door V700 register
Vandaag de Volvo paddo's vervangen door IPD die ik op de beurs had gekocht. Ik heb meteen alle rubbers van het onderstel vervangen door die blauwe polyurethaan dingen. Rubbers stabilisatorstang, reactiestang (paddo's) en die twee rubbers van de kleine dwarsverbinding (opstaande stang). 2 van de 4 paddestoelen waren al weer behoorlijk rot. Ik dacht dat ik ze een jaar geleden had vervangen, maar ben daar niet zeker van. Andere kant was nog OK.
Omdat ik de reactiestang heb verlengd middels tussenringen was het natuurlijk weer even hard werken om de achterste bevestigingsbout van de reactie stang aan het chassis te bevestigen, maar is weer gelukt. Ik heb net even met de wagen gereden, maar na een week of zo merk ik misschien verschil. Hij stuurt nog steeds neutraal en lekker met de langere reactiestangen!
Robert
Omdat ik de reactiestang heb verlengd middels tussenringen was het natuurlijk weer even hard werken om de achterste bevestigingsbout van de reactie stang aan het chassis te bevestigen, maar is weer gelukt. Ik heb net even met de wagen gereden, maar na een week of zo merk ik misschien verschil. Hij stuurt nog steeds neutraal en lekker met de langere reactiestangen!
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2008 13:54 #1213625
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welke lengte zijn ze? In
Welke lengte zijn ze? In vadis zijn er best veel verschillen...
Als je 16' velgen uit de faabriek had had je de langste reactiearmen, ik ben ook van plan ze te verlengen met ringen..
Groet,
Philip
Als je 16' velgen uit de faabriek had had je de langste reactiearmen, ik ben ook van plan ze te verlengen met ringen..
Groet,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2008 18:58 #1213646
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vulringen
Philip,
Ik heb er drie ringen tussen gestoken van 2mm dik. Reactiestang is standaard.
Robert
Ik heb er drie ringen tussen gestoken van 2mm dik. Reactiestang is standaard.
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2008 19:10 #1213647
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Daar is het
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2008 11:50 #1213793
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Standaard
In dit geval dus standaard voor een 960 estate bouwjaar 1991/1992 (als ik me niet vergis?). En dat is wel op te zoeken.
Overigens: de wagen staat op originele 15 inch velgen type Nova, denk dat die ook zo uit de fabriek kwam.
Overigens: de wagen staat op originele 15 inch velgen type Nova, denk dat die ook zo uit de fabriek kwam.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2008 21:56 #1213861
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Modeljaar 1992
Hallo Willem
Groetjes
Mathy
De 965 van Robert is van modeljaar 1992.Willem van Strik lidnr 328 schreef : In dit geval dus standaard voor een 960 estate bouwjaar 1991/1992 (als ik me niet vergis?).
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2008 10:04 #1214293
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic IPD paddo's
Allen,
Ik rij nu ongeveer een week met iPD "rubbers" onder de voortrein en ik krijg de indruk dat hij wat beter stuurt, of rijdt. Moeilijk aan te geven maar de boel lijkt wat strakker aan te voelen. Het monteren ging van een leien dakje. Er wordt glijmiddel meegeleverd met de rubbers hetgeen het monteren en aanhalen erg makkelijk laat verlopen.
Groeten,
Robert.
Ik rij nu ongeveer een week met iPD "rubbers" onder de voortrein en ik krijg de indruk dat hij wat beter stuurt, of rijdt. Moeilijk aan te geven maar de boel lijkt wat strakker aan te voelen. Het monteren ging van een leien dakje. Er wordt glijmiddel meegeleverd met de rubbers hetgeen het monteren en aanhalen erg makkelijk laat verlopen.
Groeten,
Robert.
Moderators: Jerry Stam