adres kleppen stellen e.d.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2008 10:06 #1069903 door V700 register
adres kleppen stellen e.d. is gemaakt door V700 register
Hallo, ik woon in Gilze NB, tussen Tilburg en Breda.
Wie heeft een goed adres waar ik de kleppen van mijn volvo 940 kan laten stellen?
Wel graag een adres waar men verstand van de 940 heeft, geen volvo dealer, want die zijn veel te duur.

ook zou ik daar graag mijn brandstof filter laten vervangen, of is dat goed zelf te doen?

tevens heb ik mijn luchtfilter al vervangen, maar zag dat de deksel van het luchtfilterhuis nog maar met 1 klem vastzat,
is dat genoeg, zo nee weet iemand een adres waar ik deze klemmen kan kopen?

alvast bedankt, Toon.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2008 10:28 #1212524 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sleuteldag?
Toon, de oplossing is altijd simpel, zou ik zo willen zeggen.
De klemmetjes, kun je waarschinlijk gewoon los (voor een flutprijsje) bij de dealer kopen.De vraag is of het luchtfilterhuis de klemmetjes nog wel vasthoud, of dat dat juist de reden is, dat er nog maar 1 op zit, maar goed.
Kleppenstellen voor een B230 blok is prima zelf te doen, maar als 'beginner' zou ik dat samen doen met iemand die dit al eens eerder gedaan heeft.
Brandstoffilter vervangen is ook een klusje van niks, maar lastig, want dat ding hangt onder de auto, in het rekje onder de bestuurdersstoel.
Zowel kleppen stellen, als filtervervangen, kun je prima op een sleuteldag doen. Je ziet dat dat woord onderstreept is, je kunt er dus op klikken om er meer over te weten te komen.
De eerste is volgende maand in de buurt van Alkmaar, maar de tweede sleuteldag vanaf nu, en tevens laatste van dit jaar, vermoed ik, is half november, dichter bij huis voor jou, namelijk tussen Den Bosch en Eindhoven in.
Op beide adressen zijn ze zeer goed onderlegd als het gaat om ons type Volvo, hebben ook nog eens hun Volvo-hart op de goeie plek, dus dat zit wel goed.
(noot: Op een sleuteldag mag je geen onderdelen die je elders gekocht hebt monteren. Het gastgaragebedrijf verzorgd de onderdelen voor de klussen die op die dag op de planning staan)Mocht je zelf voor je deur gaan klussen, kun je <a href=" members.home.nl/volvoforlife/v700images/prijslijst/ " target="_blank">deze prijslijst eens bekijken, voor schappelijke prijzen voor nieuwe onderdelen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2008 10:35 #1212525 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toevoeging
Voor deelname aan sleuteldagen met je eigen wagen moet je wel lid van de vereniging zijn.
Ingeschreven op de website telt daar niet voor mee.

Moderators: Jerry Stam