Wat te doen met de versterker.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Arthur
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volvo Project schreef : Ik wil graag weten welk model je hebt. Misschien wil ik hem wel overnemen.
Er staat er een te koop op <a href=" auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-...p;fta_ind=6&fs=1 ">MARKTPLAATS. </a>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben uberhaupt al blij dat ik m'n radio nog hoor boven het motorgeluid en windgeruisedebree schreef : Dat de radio het perfect doet is heel mooi, echter een externe (kwalitatief goede) vereterker zal een hoorbaar beter resultaat geven. Het kleine IC'tje in de radio heeft bij lange na de stabiliteit niet die een speciaal daarvoor geconstrueerd apparaat heeft. Ook in onze 940 station deed de standaard radio het prima, maar met de slechts 2 x 40 Watt sinus Caliber versterker gemonteerd achter het dashboardkastje is de lagetonenweergave veel krachtiger, rustiger en het stereobeeld een factor twee beter. Gebruikte speakers: Infinity 1.1 CS (3-weg compo met 6x9 inch lagetonenweergevers).
Maar een goede versterker kan, vooral in een stille auto, een hoop goed doen.Momenteel heb ik een Sony waar ik tevreden mee ben; vooral de bediening is erg plezierig, zonder afgeleid te raken.
M'n volgende wordt een Alpine; volgens kenners dé autoradio.Alleen jammer dat die er weer zo modern uitzien...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor 70 euro koop ik graag een andere booster op Marktplaats. Moet ik wel zelf even een interlink maken, maar dat maakt het alleen maar leuker (en prettiger klinkend).960 estate 1996 schreef : Er staat er een te koop op <a href=" auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-...p;fta_ind=6&fs=1 ">MARKTPLAATS. </a>
Maar toch bedankt! Wel geweldig, zo'n origineel Volvo-onderdeel. Maar daar moet je ook de ic'tjes even vervangen. Als'ie niet zo duur was geweest, had ik het zeker gedaan.
- Robert Geurts (GAST)
- Nieuw lid
-
Destijds heb ik de bewuste versterker vanonder de stuurkolom gehaald en opgeborgen, omdat ie alleen past op een Volvo radio (de bijbehorende radio was kapot beyond repair). En ik had nog een ouwe Pioneer liggen. Als ik je er blij mee kan maken, mag je 'm voor een zacht prijsje wel hebben.
Je kunt zoeken naar mijn draadje waar naar verwezen wordt, of even pb-en, want ik weet niet meer wat voor type het ook al weer was.
Groet,
Robert