Zijraam rechts vervangen

• Karel Vervrangen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-08-2008 22:24 #1069480 door Karel Vervrangen (GAST)
Zijraam rechts vervangen is gemaakt door Karel Vervrangen (GAST)
Vandaag zaterdag 23/08 bij get grasmaaien is er een steente onder de machiene doorgegaan recht in de raam (deze die men kan opendraaien) van de achterdeur rechts van mijn 940 Break. In de volvo werkplaats werd mij verteld dat het aanleveren van deze ruit zeker een maand kon duren. Ik wil dus een gebruikte ruit kopen maar; zijn de ruiten van een sedan dezelfde als van een break? Ook wilde ik vragen of er soms mensen zijn die mij kunnen vertellen hoe ik dit raam zelf kan vervangen. ik weet dat het deurpaneel eraf moet maar dan. Eventueele foto's over deze werkzaamheden zouden zeer welkom zijn. Iedereen alvast zeer hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groeten,
<a href="mailto:Karel.vervrangen@telenet.be">Karel.vervrangen@telenet.be

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2008 00:58 #1210413 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Verplaatst
Hallo Karel
Ik heb je bericht even veranderd van een Informatiepagina uit de Vraagbaak, naar een Forumdiscussie in de categorie Algemene techniek. De vraagbaak is er (net als andere informatiepagina's) om informatie op te zoeken. Zoiets als een online encyclopedie dus. Niet om vragen te stellen. Daar is het forum voor.
Groetjes
Mathy (moderator)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2008 11:47 #1210426 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vervangen
een ander Verenigingslid heeft het recent ook aan de hand gehad en gedatailleerd met foto's een dagboek pagina van gemaakt hier: www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/20696

Verder dacht ik dat de deuren en dus ook ruiten identiek waren, zowiezo ook van een 7 serie Estate(nee geen break, want ze is toch niet kapot?!) en misschien ook nog wel van een 7 serie sedan.
Zou zeker ook even kijken in het advertentie gedeelte hier en bij een lokale sloperij oid. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2008 14:19 #1210441 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen problemen
ramen en deuren passen.
 En het was inderdaad niet zo moeilijk. een uur of twee werk alles bij elkaar.
Ik doe dan ook rustig aan. 
 de kosten vielen ook mee dus
 en ik heb geloof ik wel 10 ramen aangeboden gekregen uiteindelijk. (zelfs uit België)
 dus plaats een ad en dan komt het helemaal goed.

Moderators: Jerry Stam