hoe "voorbereid" is m'n airco

• A. Remy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2008 17:19 #1065854 door A. Remy
hoe "voorbereid" is m'n airco is gemaakt door A. Remy
hej hej,
In m'n 740 turbo zit (uiteraard) verwarming. Waar ik vroeger 3 standen had op m'n schuifregelaar (bij een vorige 740 dus), heb ik er nu een 7-tal. De meest linkse bevatten blauwe sneeuwvlokjes, duidend op airco indien deze geïnstalleerd is. Dit is bij mij niet het geval, het duidt er enkel op dat ze airco-voorbereid is.
Kan iemand mij zeggen hoe voorbereid ze is, maw, wat moet er nog allemaal bijkomen om full airco te hebben. Heb hier namelijk (terug) een Engelse sloper staan die het aan boord heeft, weliswaar een 945, dus andere bedieningsknoppen.
Graag tot mails
Wolwo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2008 23:16 #1204754 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic LHD vs. RHD
Hallo Alain
Volgens mij zit bij een Engelse 700/90(0) de ventilatie andersom ("in spiegelbeeld") als bij ons. Dus of het past is de vraag. Volgens mij zit een groot gedeelte van de ventilatie verstopt achter het dashboardkastje. En dat zit bij een rechtsgestuurde auto links en bij een linksgestuurde auto rechts. Als je in het bezit bent van Vadis, kun je daarin misschien opzoeken, waar precies de verschillen zitten. (tussen linksgestuurd en rechtsgestuurd, maar ook tussen ECC en wat je nu in de auto hebt)
Groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam