verlichting motorruimte
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een andere motorkap gevonden en geplaatst. Nu zit er aan de binnenkant van deze motorkap een lampje en dat wil ik graag aansluiten. Hoe kan ik dat het beste doen? Bij de linker koplamp zit een schakelaar, ik denk dat die voor deze lamp is. Van de schakelaar loopt een draad die verdwijnt in het schutbord.
Grtz,
Guido
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groetz en succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Let wel op met de neigings-schakelaar, daar zit kwik in. Eigenlijk wel vreemd dat er een dergelijk materiaal gebruikt is, het is 99% zeker dat dit niet goed gerecycled zal worden.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
En de schakelaar bij je linker koplamp is waarschijnlijk voor het alarm (dat er ooit in zat?).
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes (met zoeken)
Gr.
Derk
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Parkerplaatje?D Jansen schreef : Heb niet zolang geleden ook dit lampje gemonteerd in mijn 740. Bij mij was de plus-draad al aanwezig, deels verstopt in de motorkap nabij de slangen van de ruitensproeiers. Als je geen zelftappende parker gebruikt, dan moet je wel een beetje pielen om de schroef in zo'n klemmetje te krijgen (weet even de naam niet). Hoe heten ze eigenlijk? Ze houden bijvoorbeeld ook de schroeven van de tellerunit van een 740 vast, evenals de unit waar de aansteker in zit.
Succes (met zoeken)
Gr.
Derk