Versturen Nova velgen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2008 15:34 #1065470
door V700 register
Versturen Nova velgen is gemaakt door V700 register
Allen,
Heeft iemand enig idee hoeveel de Nova velg weegt?
groet Mischa
Heeft iemand enig idee hoeveel de Nova velg weegt?
groet Mischa
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2008 16:07 #1202345
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen idee.
Ik denk alleen wel, dat een losse velg, ondanks lichtmetaal, meer weegt dan 10 pakken suiker, maar zeker minder dan een zak geelband.
In dat geval, kost verzenden dus in ieder geval 18 euro, volgens <a href=" www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/pakket-sturen/overzicht.aspx " target="_blank">deze site.
Ik denk niet, dat ie minder dan 10 kilo weegt, maar als je dat zeker wil weten, ga je toch gewoon met velg op de weegschaal staan?En daarna natuurlijk zonder velg.....duh.
In dat geval, kost verzenden dus in ieder geval 18 euro, volgens <a href=" www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/pakket-sturen/overzicht.aspx " target="_blank">deze site.
Ik denk niet, dat ie minder dan 10 kilo weegt, maar als je dat zeker wil weten, ga je toch gewoon met velg op de weegschaal staan?En daarna natuurlijk zonder velg.....duh.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2008 20:43 #1202369
door V700 register
Maar zonder gekheid,ik heb iemand die interesse heeft in mijn nova's,en gezien de afstand zou versturen de beste optie zijn,dus vandaar mijn vraag.
groet Mischa
Beantwoord door V700 register in topic Meeslepen
Ik ben wel gehecht aan mijn Volvo onderdelen,maar die steeds meeslepen naar mijn werk,dat gaat weer een beetje ver.Baseman schreef : Ik denk niet, dat ie minder dan 10 kilo weegt, maar als je dat zeker wil weten, ga je toch gewoon met velg op de weegschaal staan?En daarna natuurlijk zonder velg.....duh.
Maar zonder gekheid,ik heb iemand die interesse heeft in mijn nova's,en gezien de afstand zou versturen de beste optie zijn,dus vandaar mijn vraag.
groet Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2009 23:46 #1226649
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duurder
Eerst mocht ik 6,20 af rekenen voor een basispakket (2008) , nu 6,75. Toch ruim 8% meer....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2009 17:56 #1226728
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wha ha ha ha !
tja. ik moet toch ook brood op de plank hebben!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2009 18:45 #1226735
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 8% loonsverhoging?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2009 18:48 #1226736
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic - 25%
Dat is de toekomst bij TNT
Maar goed, waar moeten de velgen Heen ? eigelijk ....waar vandaan en waar naar toe?
Er is hier op de site vast wel een oplossing te bedenken via de leden toch?

Maar goed, waar moeten de velgen Heen ? eigelijk ....waar vandaan en waar naar toe?
Er is hier op de site vast wel een oplossing te bedenken via de leden toch?

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2009 19:13 #1226740
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opmerking
Nee, de opmerking stond los van de nova's, die zijn al op plaats van de bestemming.
Maar het viel gewoon op, (helaas) is het postkantoor permanent gesloten en ben ik voortaan aangewezen op een steunpunt in een super de boer... en eerst was het 6,20 en nu dus 6,75. Terwijl het service niveau afneemt...vroeger was het de aanhouder die won,nu is het de aandeelhouder die wint.
groet,
Mischa
Maar het viel gewoon op, (helaas) is het postkantoor permanent gesloten en ben ik voortaan aangewezen op een steunpunt in een super de boer... en eerst was het 6,20 en nu dus 6,75. Terwijl het service niveau afneemt...vroeger was het de aanhouder die won,nu is het de aandeelhouder die wint.
groet,
Mischa
Moderators: Jerry Stam