tik tak?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2008 15:54 #1065425
door V700 register
tik tak? is gemaakt door V700 register
Even een vraagje

Sinds kort hoor ik(voornamelik bij achteruitrijden) een tikje rechts voor. Ik verdenk de rem klauw maar ik kan me niet voorstellen wat daar kan blijven hangen. Dacht eerst aan de vise kogel of arm maar het is niet echt verbonden aan stuurbewegingen.

Heeft iemand een idee?

Remco

Sinds kort hoor ik(voornamelik bij achteruitrijden) een tikje rechts voor. Ik verdenk de rem klauw maar ik kan me niet voorstellen wat daar kan blijven hangen. Dacht eerst aan de vise kogel of arm maar het is niet echt verbonden aan stuurbewegingen.

Heeft iemand een idee?

Remco

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2008 13:34 #1202120
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rem

Is het zo dat je vooruit komt aanrijden, remt, en dat bij de overgang van stilstand naar achteruitrijden een tik ('kluoink') hoort? Dan zul je toch aan je remklauw moeten denken denk ik. Die blijft dan even hangen.
Groet,
Jan-Willem

Is het zo dat je vooruit komt aanrijden, remt, en dat bij de overgang van stilstand naar achteruitrijden een tik ('kluoink') hoort? Dan zul je toch aan je remklauw moeten denken denk ik. Die blijft dan even hangen.
Groet,
Jan-Willem

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2008 18:41 #1202264
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Had ik ook.
Dat had ik met mijn sedan ook.Na het vervangen van de ophangrubbers was het over. Of er enig verband is, weet ik niet, maar als je ook een bonk hoort als je een (steile) drempel oprijdt, moet je wel die kant op denken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2008 23:48 #1202303
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ribbels
Hoe gedraagt de ophanging zich als je over een wasbordje rijdt, of daar moet remmen? Als er iets niet goed zit in de ophanging, kan je het daar meestal wel vaststellen. Als er zaken gaan rammelen en trillen, is (zijn) er toch wel (een) rubber(s) aan vervanging toe.
Groetz, Tom
Groetz, Tom
Moderators: Jerry Stam