Airco werkt niet bij hoge temperaturen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2008 21:55 #1065192
door V700 register
Airco werkt niet bij hoge temperaturen is gemaakt door V700 register
Hallo,
Mijn aircopomp is onlangs vervangen. Airco wordt heel koud en werkt prima bij temperaturen tot 25 graden. Als de auto in de zon heeft gestaan of de buitentemperatuur hoger is dan 25 graden (zoals de laatste dagen) , dan slaat de airco niet meer aan.
Heeft iuemand hier ervaring mee? waar kan ik het probleem zoeken?
groet,
valentijn
Mijn aircopomp is onlangs vervangen. Airco wordt heel koud en werkt prima bij temperaturen tot 25 graden. Als de auto in de zon heeft gestaan of de buitentemperatuur hoger is dan 25 graden (zoals de laatste dagen) , dan slaat de airco niet meer aan.
Heeft iuemand hier ervaring mee? waar kan ik het probleem zoeken?
groet,
valentijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-05-2008 10:42 #1200320
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wat voor airco heb je ?
een originele ACC/ECC of later ingebouwd (deltamill oid ?)
als het een (ACC/)ECC is kan het misschien zijn dat de zonnekracht sensor rechts in het speakerroosterje bovenop niet meer goed werkt. mogelijk is dit ook te zien aan knipperen/aanblijven van het blauwe lampje rondom het airco knopje. normaal gaat het eventjes aan en dan uit.
als het een (ACC/)ECC is kan het misschien zijn dat de zonnekracht sensor rechts in het speakerroosterje bovenop niet meer goed werkt. mogelijk is dit ook te zien aan knipperen/aanblijven van het blauwe lampje rondom het airco knopje. normaal gaat het eventjes aan en dan uit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-05-2008 21:44 #1200389
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pomp
Slaat de pomp helemaal niet aan, of slaat hij aan en meteen weer uit?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2008 00:22 #1205825
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wat voor airco heb je ?
het is een ECC systeem.
probleem is ook al opgelost. ik had spanningsverlies op bijna alle kabels. daardoor werkte de magneetkoppeling niet goed. er zat tevens veel te weinig koude middel in (450 gram ipv 950 gram), waardoor de airco bij hoge buitentemperaturen niet meer functioneerde.
probleem is ook al opgelost. ik had spanningsverlies op bijna alle kabels. daardoor werkte de magneetkoppeling niet goed. er zat tevens veel te weinig koude middel in (450 gram ipv 950 gram), waardoor de airco bij hoge buitentemperaturen niet meer functioneerde.
Moderators: Jerry Stam