Belletje bij naar links sturen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2008 04:09 #1064595
door V700 register
Belletje bij naar links sturen is gemaakt door V700 register
Hallo,
Ik ben sinds een tijdje de trotse eigenaar van een mooie witte volvo 740 2.3 GLE. Nu heb ik bij het naar links sturen regelmatig het geluid van een belletje...
Kan iemand mij vertellen waar dat vandaan komt en/of dat iets is waar ik iets aan zou moeten doen?
Alvast bedankt!
Ik ben sinds een tijdje de trotse eigenaar van een mooie witte volvo 740 2.3 GLE. Nu heb ik bij het naar links sturen regelmatig het geluid van een belletje...
Kan iemand mij vertellen waar dat vandaan komt en/of dat iets is waar ik iets aan zou moeten doen?
Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2008 08:47 #1196476
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic keep your lane warning
Tenzij je auto is uitgerust met een mij onbekend keep-your-lane-warning-systeem is dat wel iets om naar te kijken, ja.
Belletje? Kan je het nauwkeuriger omschrijven? Want hierop rinkelt bij mij niet echt een belletje...
Wat je wel vaak hoort, is de stuurbekrachtiging: in sommige gevallen is dat een kwestie van ATF bijvullen. Maar dat is meer een kreunend, zeurderig geluid dan een belletje.
Belletje? Kan je het nauwkeuriger omschrijven? Want hierop rinkelt bij mij niet echt een belletje...
Wat je wel vaak hoort, is de stuurbekrachtiging: in sommige gevallen is dat een kwestie van ATF bijvullen. Maar dat is meer een kreunend, zeurderig geluid dan een belletje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2008 19:56 #1196536
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic belletje
Hoi Willem,
Ja ik vind het ook een beetje vreemd. Als ik naar links stuur dan hoor ik een belletje rinkelen (niet in m'n hoofd) vanuit de linkerkant van m'n dashboard. Het is ook alleen maar als ik naar links stuur. Misschien moet ik dan maar alleen naar rechts sturen, ha ha!
Ik heb op internet gezocht maar ik kan hier niets over vinden.
Groeten Merijn
Ja ik vind het ook een beetje vreemd. Als ik naar links stuur dan hoor ik een belletje rinkelen (niet in m'n hoofd) vanuit de linkerkant van m'n dashboard. Het is ook alleen maar als ik naar links stuur. Misschien moet ik dan maar alleen naar rechts sturen, ha ha!
Ik heb op internet gezocht maar ik kan hier niets over vinden.
Groeten Merijn
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 01:10 #1196584
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Moeilijk oordelen
Is moeilijk oordelen. Als het echt uit het dashboard komt, zou je eens kunnen proberen de richtingaanwijzerhandel uit te wisselen, misschien is die het. Maar dat is puur giswerk, ik herken de beschrijving van het geluid niet.
In welk deel van het land woon je? Misschien nog het beste, als iemand anders van de club eens luistert en meedenkt?
In welk deel van het land woon je? Misschien nog het beste, als iemand anders van de club eens luistert en meedenkt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 08:58 #1196591
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tsja
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 09:40 #1196594
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen speelgoed.
is het niet een stuk speelgoed wat ergens verstopt ligt?
Jje zou de eerste niet zijn
(zelfs mijn lesauto had zoiets indertijd heeft de rijschoolhouder 1000den guldens gekost)
Jje zou de eerste niet zijn
(zelfs mijn lesauto had zoiets indertijd heeft de rijschoolhouder 1000den guldens gekost)
Moderators: Jerry Stam