Advies gevraagd over hulpveren --> UPDATE
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga een originele verenset monteren en investeer daarbij (auw..) in nieuwe nivomats.
Met Pasen kwam ik weer een parkeergarage niet in omdat de auto beladen en te laag was. En het getokkel in de aandrijving is en blijft een rotgeluid.
Mijn monteur heeft de complete aandrijlijn gecheckt (tussenlager cardan, kruiskoppelingen) en die zijn allemaal goed.
Op normale hoogte zetten is dus de enige optie om 't ook heel te houden en te zorgen dat ik niet steeds met de uitlaat over de grond kras.
Ik zal de 'looks' wel erg missen, denk ik...
Binnenkort dus op zoek naar een setje veren
Joost
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een lower chassis met nivomats en dat werkt prima met een volgeladen auto, ik blijf nooit ergens hangen dus het kan wel .JJager schreef : De kogel is door de kerk. We gaan niet experimenteren met hulpveren, ballen of andere zaken.
Ik ga een originele verenset monteren en investeer daarbij (auw..) in nieuwe nivomats.
Met Pasen kwam ik weer een parkeergarage niet in omdat de auto beladen en te laag was. En het getokkel in de aandrijving is en blijft een rotgeluid.
Mijn monteur heeft de complete aandrijlijn gecheckt (tussenlager cardan, kruiskoppelingen) en die zijn allemaal goed.
Op normale hoogte zetten is dus de enige optie om 't ook heel te houden en te zorgen dat ik niet steeds met de uitlaat over de grond kras.
Ik zal de 'looks' wel erg missen, denk ik...
Binnenkort dus op zoek naar een setje veren
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vermoed dat de mijne dan nog kortere veren heeft.
Of m'n uitlaat hangt lager..(is een RVS pijp, dus niet origineel).
Geen idee verder, maar ik heb helaas geen tijd om 't allemaal stap voor stap uit te gaan vinden.
Toch fijn dat jij wel de looks kan houden
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-