remote control voor 960

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2008 08:50 #1063910 door guy horn (GAST)
remote control voor 960 is gemaakt door guy horn (GAST)
Er zit in mijn opknapper een remote control unit linkhalf de voorruit. De remote control afstandbediening is er niet. Ik heb ergens gekezen dat ik een nieuwe kan ophalen en koppelen. Heeft iemand ervaring mee en misschien een afstandbedieningn over?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2008 13:41 #1191504 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ebay
H,
Begrijp je vraag niet helemaal maar op ebay worden die remote controls zat aangeboden. Zelf heb ik onlangs een nieuwe gekocht voor 50 euro voor mijn V90 (=960 type 2)

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2008 13:46 #1191508 door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic Programmeren van die krengen dan?
Hola,
Die dingen moeten aangemeld worden op het systeem op de een of andere manier. Ik heb gelezen dat je de sleutel vijf keer moet draaien en dan 3 seconden op de remote drukken, ik neem aan op de doos linkfhalfhoog naast de voorruit. Praten we over dezelfde zaken?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2008 14:13 #1191509 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ander merk?

guyhorn schreef : Hola,
Die dingen moeten aangemeld worden op het systeem op de een of andere manier. Ik heb gelezen dat je de sleutel vijf keer moet draaien en dan 3 seconden op de remote drukken, ik neem aan op de doos linkfhalfhoog naast de voorruit. Praten we over dezelfde zaken?

De manier van programmeren is correct maar wat jij bedoelt met "de doos linkfhalfhoog naast de voorruit" begrijp ik niet. Vermoedelijk zit daar een andere ontvanger dan die standaard op de 960 is geleverd want de versies die ik ken hebben niets in het zicht hangen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-02-2008 13:56 #1191603 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic remot control

guyhorn schreef : Er zit in mijn opknapper een remote control unit linkhalf de voorruit. De remote control afstandbediening is er niet. Ik heb ergens gekezen dat ik een nieuwe kan ophalen en koppelen. Heeft iemand ervaring mee en misschien een afstandbedieningn over? MVG
Guy Horn

Die unit op de A-stijl is de statusaangever van de alarminstallatie, in mijn oude 960 (1995)zat ook zo'n ding. Zitten er drukkknopjes op? Bij mijn auto zat toen de complete gebuiksaanwijzing nog, maar daar heb je nu niets aan. Wat ik me nog kan herinneren is dat er veel mogelijkheden zijn om de hele boel af te stellen. Wellicht kun je even bij de werkplaats van een VOLVO dealer binnenrijden? Meestal willen ze je daar graag op weg helpen. De handzender kocht ik twee jaar geleden bij de dealer voor euro 25.==? Dus een koopje op ebay voor euro 50.== lijkt me nogal prijzig??? Groetz, Tom

Moderators: Jerry Stam