Versnellingsbak, welke heb ik?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2008 15:43 #1063719 door V700 register
Versnellingsbak, welke heb ik? is gemaakt door V700 register
Voor dat de site offline ging had ik een draadje gepost o.a. over m'n versnellingsbak/automaat. Iemand wist vrij zeker de AW71L in mijn VIN plaatje te zien, vervolgens hing de site dus kon geen reacties afwachten. Bijgaand m'n VIN nog eens, klopt de AW71L?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2008 15:55 #1190119 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Waar is ie?
Hallo Bob
Ik zie helaas geen VIN-code.
Een VIN-code zegt overigens alleen iets over wat er in de fabriek destijds ingezet is.  Het zou kunnen, dat er een andere bak onder gehangen is.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2008 18:13 #1190125 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nu met foto.
Het ging eerder mis denk ik, nu begindraadje <u>met</u> foto van VIN label.

En inderdaad Mathy, hij hoeft niet origineel te zijn. Ik heb vandaag de Haynes besteld, kan ik daar bv ook in vinden hoe ik de bak herken? Ben een enorme autoleek maar wel redelijk technisch en ik wil leren. Wil graag de verschillen binnen de 900 serie zo goed mogelijk kennen zodat ik straks <u>echt</u> m'n droomauto kan kopen en de bak die er nu onderzit is niet helemaal naar m'n smaak. Boven de 80/85 is het echt hollen of stilstaan, dus kickdown of bijna geen versnelling (heet dat overdrive?). Wellicht ook het nadeel van automaat maar volgens mij kan het beter. O ja, hij schokt ook een beetje van 1 naar 2.
Bob.

Moderators: Jerry Stam