Bigfront (alle lampjes kapot?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2008 18:43 #1063529
door V700 register
Bigfront (alle lampjes kapot?) is gemaakt door V700 register
Vandaag een 'nieuwe' bigfront gekocht voor een zeer redelijke prijs.
Van de eerste die ik mocht testen deed geen enkel lampje het. Van de 2e had men geen code maar zou deze later op de dag doorbellen. Toen ik deze ontving kon ik 'm dus uitproberen en......jawel geen een lampje wat het deed. Zouden alle lampjes kapot zijn of kan er wat ander aan de hand zijn. De rest funktioneert prima. Heb Bas(eman) ook een PBthe gestuurd omdat ik in eerdere berichten zag dat hij een aantal succesvol gerepareerd had echter daar waren, naar ik meen, steeds een paar lampjes stuk en niet alle. Hoop op de bekende gouden tip. Want het fraaie geluid is 1 maar de fraaie aanblik i/h donker komt op de gedeelde 1e plaats
Alvast bedankt weer. Groeten, Sjef
Van de eerste die ik mocht testen deed geen enkel lampje het. Van de 2e had men geen code maar zou deze later op de dag doorbellen. Toen ik deze ontving kon ik 'm dus uitproberen en......jawel geen een lampje wat het deed. Zouden alle lampjes kapot zijn of kan er wat ander aan de hand zijn. De rest funktioneert prima. Heb Bas(eman) ook een PBthe gestuurd omdat ik in eerdere berichten zag dat hij een aantal succesvol gerepareerd had echter daar waren, naar ik meen, steeds een paar lampjes stuk en niet alle. Hoop op de bekende gouden tip. Want het fraaie geluid is 1 maar de fraaie aanblik i/h donker komt op de gedeelde 1e plaats
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2008 18:44 #1188932
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Type
Sorry, ik zal jullie proberen voor te zijn. Het betreft een SC805
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2008 19:49 #1188948
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Verrassing?
Sjef, geen idee wat betreft de lampjes. Maar lees ik nu in je onderschrift dat je je V90 nog steeds hebt? Of is dit weer een vers exemplaar?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2008 19:58 #1188951
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo dan
Onderschrift aangepast. V90 heeft helaas het veld moeten ruimen. Maar er komt er wel weer eentje. Nu even dieselen.

- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2008 20:44 #1188966
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ah...
Ik was al zo verbaasd... In dat geval, veel plezier met de V70 gewenst!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2008 20:51 #1188972
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beetje rommelen
.en op linksonder na doen alle lampjes het. Denk dat de steker nog niet helemaal goed doorgedrukt was. Moet dus nu 1 lampje vervangen. Best wel fijn want de eerste storing leek me een stuk lastiger te verhelpen. Ben nl. niet zo'n 'vonkenboer'
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2008 21:29 #1188979
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Al opgelost dus?
Ik had je berichtje van begin van de avond gelezen en dacht zelf aan de rheostaat, die schuifschakelaar om je dashboard verlichting te dimmen, maar dat blijkt het dus niet te zijn.
Dat ene lampje vervangen? Zou ik niet doen, doe ze dan allemaal maar, het zijn er 5, vervangen kost ongeveer 30 tot 45 minuten.Als je er zelf aan begint, kan ik je de lampjes wel leveren, ze zijn alleen niet goedkoop, maar altijd minder dan de kosten bij de dealer.
Ik wil het ook wel voor je doen, maar op de sleuteldag in Gemert gaat dat ben ik bang, niet lukken, qua tijd.
Dat ene lampje vervangen? Zou ik niet doen, doe ze dan allemaal maar, het zijn er 5, vervangen kost ongeveer 30 tot 45 minuten.Als je er zelf aan begint, kan ik je de lampjes wel leveren, ze zijn alleen niet goedkoop, maar altijd minder dan de kosten bij de dealer.
Ik wil het ook wel voor je doen, maar op de sleuteldag in Gemert gaat dat ben ik bang, niet lukken, qua tijd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2008 22:00 #1188982
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lampje vervangen
Heb er geen haast mee maar zou het toch graag een keer doen na de tiende februari. Als jij me kunt helpen aan de lampjes graag. Laat maar even weten hoe. Groeten, Sjef
Moderators: Jerry Stam