Veren met ballen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2008 11:28 #1063458 door V700 register
Veren met ballen is gemaakt door V700 register

Van die oppompbare ballen in je achterveren, wat kost zoiets nou ongeveer?

Joost
PS: auto is verlaagd af fabriek

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2008 12:31 #1188501 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Pfftt..
Er stond wel iemand die dingen te demo-en op de VKB. Ik meen ergens rond de 200 euro, maar ik heb ook een paar mensen gehoord die er bezwaren tegen hebben, omdat de veerkarakteristiek op een vervelende wijze wordt aangetast. Het hangt denk ik af van wat je wilt bereiken, of het een succes kan worden.
Info van de VKB wil ik wel even voor je opduikelen, heb ik vast neit weggegooid, en kan ik dan naar sleuteldag meenemen.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2008 17:27 #1188522 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Heb geen aandelen

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Er stond wel iemand die dingen te demo-en op de VKB. Ik meen ergens rond de 200 euro, maar ik heb ook een paar mensen gehoord die er bezwaren tegen hebben, omdat de veerkarakteristiek op een vervelende wijze wordt aangetast. Het hangt denk ik af van wat je wilt bereiken, of het een succes kan worden.
Info van de VKB wil ik wel even voor je opduikelen, heb ik vast neit weggegooid, en kan ik dan naar sleuteldag meenemen.

Maar <a href=" www.niveauplus.nl/ " target="_blank">hier kun je ze terugvinden en www.niveauplus.nl/producten/1304_1307_hd...4_ballen_hulpstukken " target="_blank">hier staat de informatie van het product (links openen allemaal in een new window)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2008 21:24 #1188537 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vakantie

Willem,
Ik wil ze monteren voor de komende vakantie, als de kids en alle bagage de auto in moeten.
Als de auto is beladen ratelt/tokkelt de aandrijfas bij het optrekken, vanwege de verlaagde vering. Dat begint al vanaf 2 forse achterpassagiers.
Dit schijnen vrijwel alle verlaagde 940's te hebben, maar ik wil er niet een hele vakantie mee rondrijden.
Voor mijn gevoel doe ik de aandrijving daarmee geen goed. Dus overweeg ik de ballen. 
Jammer dat ze het comfort beinvloeden, want wat dat betreft lever je al wat in met een verlaagd onderstel. 
Dank voor de info,
 Joost

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2008 00:15 #1188635 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Vergeten
Ik was ze bijna vergeten, die ballen!
M'n niveaumats vindt ik slappe hap, ondanks dat ze nog niet versleten kunnen zij.
Ik dacht aan ride-levelers van Monroe, maar dan zit ik weer aan die demper vast.
Met die ballen kan je de niveaumats eraf gooien, een demper naar keuze monteren, dmv het compressortje zelf je hoogte regelen.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2008 00:23 #1188637 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Origineel Volvo
Hallo Andre

struis schreef : ...dmv het compressortje zelf je hoogte regelen.

Die optie is/was er voor onze bakstenen ook van Volvo.  Gewoon een paar "opblaasbare" schokdempers.  Met of zonder compressor aan boord.
Groetjes
Mathy

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2008 00:54 #1188639 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Ballen
Mathy,
Dan zit je dus wel aan de originele bijbehorende dempers vast.
&#160;

Moderators: Jerry Stam