Betekenis dashboardlampjes
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Mijn dochter belde net, ze staat met pech met haar 945. Stoom en stank en het lampje met een kruisje brandde. Ik zit nu al 15 minuten onze webside af te zoeken naar de instrumenten verlichting verklaring. Ik weet dat er iets is waar alle lampjes worden uitgelegd, maar ik kan het niet vinden. Wie weet er raad?
aart
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hej hej Aart,
misschien heb je hier iets aan
<a href=" new.volvocars.com/ownersdocs/1995/1995_9...40_1_1.html#controls "> new.volvocars.com/ownersdocs/1995/1995_9...40_1_1.html#controls
Staat op 700 website onder de knop Documentatie voor meer type's <a href="/node/10190"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/10190
Hej då Toon
- V700 register
- Nieuw lid
-
die had ik nu ook gevonden, maar er is ook een nederlandse versie van, die zie ik van tijd tot tijd wel eens langskomen, maar nu ik hem wil zien vind ik hem niet. Maar bedankt voor het meezoeken.
aart
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
abosch schreef :
Ik zit nu al 15 minuten onze webside af te zoeken naar de instrumenten verlichting verklaring. Ik weet dat er iets is waar alle lampjes worden uitgelegd, maar ik kan het niet vinden. Wie weet er raad?
Hallo Aart,
Misschien herinner jij je dit<a href="/node/9143" target="_blank" title="interactieve teller"> interactief instrumentenpaneel</a>, maar daar zit geen lampje met een kruisje bij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die zocht ik, waar staat die nu precies? Bedankt Eric.
aart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb hem op onze side gevonden, hartelijk dank.
In mijn auto ligt een handleiding maar het regende en ik dacht, dat ik het sneller op onze side zou vinden.

aart
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
abosch schreef :
Ik heb hem op onze side gevonden, hartelijk dank.
Voor degenen die de juiste weg nog niet weten:
Topmenu - Documentatie - Technische vraagbaak - Electrische Installatie en Instrumenten - Interactieve teller 960.
De pagina is gemaakt door Bas(eman) met een foto die ik van mijn dashboard heb gemaakt.