duimen......vandaag APK! uitslag: GESLAAGD!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2007 09:46 #1062542 door V700 register
duimen......vandaag APK! uitslag: GESLAAGD! is gemaakt door V700 register

Vandaag mag de mijne weer voor de APK....toch altijd weer spannend!

Duimen maar, uitslag volgt later op de dag of morgen...

UPDATE

Met vlag en wimpel geslaagd! Uitlaatlekje bleek geen plug te zijn maar gewoon een wat losgetrilde verbinding tussen spruitstuk en downpipe.

Wel een klein adviespuntje: voorste remslangen komen eraan (heeeel kleine haarscheurtjes).  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2007 10:15 #1182730 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij doe je iets

Volgens mij doe je iets niet goed als je moet duimen voor de APK, als een auto goed onderhouden is/wordt gaat zonder enig probleem door de APK, gewoon een kwestie van goed nalopen, m'n 740 met 510.000, van te voren een stuurkogel gewisseld omdat ik wist dat ie ruim was, fluitend door de APK, enige aanmerking dat de ruitenwissers wat minder werden, die zijn inmiddels vervangen, m'n 240 met 640.000, van te voren een stuurkogel de LMM en de gasconverter gewisseld, omdat ik wist dat anders niet door de 4-gassentest heen zou komen, zonder enig probleem door de APK, het enige wat ik af en toe heb is dat de keurmeester versleten anders definieerd als ik. Maar omdat hij de keurmeester is heeft ie gelijk, dus geen dispuut.

Groeten,Co.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2007 10:30 #1182731 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic onderhoud

nvliet schreef :
Volgens mij doe je iets niet goed als je moet duimen voor de APK, als een auto goed onderhouden is/wordt gaat zonder enig probleem door de APK, gewoon een kwestie van goed nalopen, m'n 740 met 510.000, van te voren een stuurkogel gewisseld omdat ik wist dat ie ruim was, fluitend door de APK, enige aanmerking dat de ruitenwissers wat minder werden, die zijn inmiddels vervangen, m'n 240 met 640.000, van te voren een stuurkogel de LMM en de gasconverter gewisseld, omdat ik wist dat anders niet door de 4-gassentest heen zou komen, zonder enig probleem door de APK, het enige wat ik af en toe heb is dat de keurmeester versleten anders definieerd als ik. Maar omdat hij de keurmeester is heeft ie gelijk, dus geen dispuut.

Groeten,Co.

Ik geef altijd genoeg aandacht aan onderhoud, ik maak me er ook niet echt zorgen om...maar je weet nooit....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2007 10:32 #1182733 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou, dan kan het toch

Nou, dan kan het toch alleen maar een kleinigheidje zijn, wat ze effe zo verhelpen.

Groeten,Co.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2007 22:40 #1182800 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic yesss

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2007 22:55 #1182802 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dispuut ?

nvliet schreef :
Maar omdat hij de keurmeester is heeft ie gelijk, dus geen dispuut.

Hallo Co,

in welke studentenvereniging zat jij ? Je hebt het over een dispuut maar volgens bij bedoel je iets anders . En ja, je bent wel geleerd in de techniek..........

Jacques

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2007 23:21 #1182803 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Twistgesprek

Ik voel mij ook wel thuis in de rij van techneuten die maar een matig taalgevoel hebben. Daarom help ik Co maar even (wellicht kan hij dat ook zelf) maar m.i. is een dispuut in dit kader gewoon een twistgesprek. En een twistgesprek met een APK-keurder verlies je bij voorbaat.

Dus Jacques de bal ligt nu bij jou

Timen

Wouter, mooi dat je weer een jaar verder kunt.

Jacques940 schreef :

nvliet schreef :

Maar omdat hij de keurmeester is heeft ie gelijk, dus geen dispuut.

Hallo Co,

in welke studentenvereniging zat jij ? Je hebt het over een dispuut maar volgens bij bedoel je iets anders . En ja, je bent wel geleerd in de techniek..........

Jacques

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2007 23:51 #1182808 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Balletje balletje

Dag Timen,

een dispuut is inderdaad ook een discussie tussen twee geleerden en ik weet dat Co bijzonder veel verstand van zaken heeft. Daarom dat ik ook al een wink plaatste achter "iets anders". En je hebt gelijk over de discussie met de APK-keurmeester...........

Jacques

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2007 12:45 #1182829 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jacques,  Eh, Volgens

Jacques, 

Eh, Volgens van Dale is een dispuut in de eerste plaats een discussie, dat die studenten en vereniging discussie noemen, kan ik niets aan doen.

dis·puut (het ~, -puten) 1 theoretische discussie => redetwist, twistgesprek 2 studentengezelschap voor studie en discussie 3 onderafdeling van een studentenvereniging

Groeten,Co.

Moderators: Jerry Stam