Turbo Plus kit verkeerd aangesloten?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2007 10:41 #1062463 door V700 register
Turbo Plus kit verkeerd aangesloten? is gemaakt door V700 register
Als ik mij niet vergis heeft mijn B230FT een + kit, dus wordt het een B230FT+. Vandaag ging ik het luchtfilter vervangen door een K&N en toen viel me op dat het middelste van de drie slangetjes van de pluskit niet aangesloten was. Het slangetje was kort afgesneden en het lijkt erop alsof er ooit een klemmetje op heeft gezeten. Geen idee, ik ben nieuwe op dit gebied. Ik wil echter graag kennis opdoen en vraag me af of dat zo hoort. Bijgesloten twee foto's, waarop de pluskit t.o.v. het luchtfilterhuis te zien is en eentje waarop te zien is dat het middelste slangetje nergens op is aangesloten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2007 10:48 #1182452 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Turbo+ drukventiel

Ik had precies hetzelfde dilemma, bij mij was het middelste slangetje afgeplugged met een schroef. Ik had eigenlijk maar weinig turbo+boost en heb toen maar de scroef eruit gehaald. Effect was groot, met de kick-down in gaat de turbodruk meter uiteindelijk naar ongeveer 16:00 uur, voor een aantal seconden. daarvoor kwam hij niet verder dan zeg een uur of 2-3.  Als ik het goed heb zijn er ook drukventielen met 2 pijpjes.

Dus ik zou zeggen lekker laten zitten zoals het is.

groeten

Anno

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam