vraagje twee centrale deurvergrendelings motors
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2007 21:51 #1062290
door V700 register
hallo huub weer.vraagje is er iemand die toevallig twee centraledeurvergrendelings motortjes voor de achterdeuren heeft liggen hou mij zeer aanbevolen .vanmiddag door gemeten wel spanning op de stekkers in de deur maar niet open en dicht gaan met de rest mee
bvd huub
vraagje twee centrale deurvergrendelings motors is gemaakt door V700 register
hallo huub weer.vraagje is er iemand die toevallig twee centraledeurvergrendelings motortjes voor de achterdeuren heeft liggen hou mij zeer aanbevolen .vanmiddag door gemeten wel spanning op de stekkers in de deur maar niet open en dicht gaan met de rest mee
bvd huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2007 22:40 #1181665
door V700 register
Ik heb nog drie aftermarket drie-draadsmotortjes liggen, inclusief alle bevestigingsmaterialen.
Orgineel is natuurlijk beter maar als je denk er iets mee te kunnen, hoor ik het wel.
Beantwoord door V700 register in topic Aftermarket
Ik heb nog drie aftermarket drie-draadsmotortjes liggen, inclusief alle bevestigingsmaterialen.
Orgineel is natuurlijk beter maar als je denk er iets mee te kunnen, hoor ik het wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2007 22:43 #1181666
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik weet niet of dat werkt
ik weet niet of dat werkt ik heb maar twee draaden zitten rood/blauw en rood/wit als jij er wat meer over weet hoor ik het graag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2007 22:50 #1181668
door V700 register
Die Volvo motortjes hangen met het huis volgens mij aan massa, dan heb je twee stuurdraden over.
Ik zal ze morgen even van zolder plukken, om te zien of ik me een draad vergis, maar volgens mij niet. De derde draad bij mijn motortje is volgens mij dus een massdraad.
Proberen kun je ze altijd.
Je komt niet bijvoorbeeld naar een sleuteldag?
Beantwoord door V700 register in topic Massa?
Die Volvo motortjes hangen met het huis volgens mij aan massa, dan heb je twee stuurdraden over.
Ik zal ze morgen even van zolder plukken, om te zien of ik me een draad vergis, maar volgens mij niet. De derde draad bij mijn motortje is volgens mij dus een massdraad.
Proberen kun je ze altijd.
Je komt niet bijvoorbeeld naar een sleuteldag?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2007 15:17 #1181689
door V700 register
Hoi Huub,
Wat jij beschrijft had mijn 760 station ook, twee deuren achter die niet open gingen. Omdat ik de verkeerde motortjes had en creatief moest worden, kwam ik na het demonteren van de deupanelen er achter dat het probleem in de overbrenging naar het slot zat. Koppel het motortje maar los van de stangentjes en probeer of de motor alleen wel werkt.
WD40 heeft het probleem voor mij opgelost.
Succes

Bert
Beantwoord door V700 register in topic Motortjes nog heel
Hoi Huub,
Wat jij beschrijft had mijn 760 station ook, twee deuren achter die niet open gingen. Omdat ik de verkeerde motortjes had en creatief moest worden, kwam ik na het demonteren van de deupanelen er achter dat het probleem in de overbrenging naar het slot zat. Koppel het motortje maar los van de stangentjes en probeer of de motor alleen wel werkt.
WD40 heeft het probleem voor mij opgelost.
Succes

Bert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2007 20:58 #1181720
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic heb een motortje
heb een motortje gedemonteerd maar geen sigaar geen leven in te krijgen dus blijft vervangen over er schijnt er in blokker eentje op de sloop te staan ga van de week ff kijken of ze daar nog inzitten
Moderators: Jerry Stam