nivomat voor sportline
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Wat misschien wel interessant is, is om te kijken of onder een 760 turbo andere nivomats horen dan onder een gewone 760 GLE. Volgens mij niet namelijk, en ook de turbo's hadden een wat lager onderstel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe wordt dan de hoogte bepaald? Alle drie mijn multi-links in combinatie met niveau-maten staan op een andere hoogte. Heeft het met de veren te maken?
De 740 T16 heel laag, de 760 TDic heel hoog en de 780 T16 er precies tussen in. Is het typenummer van de Nivomats te lezen op het moment dat ze gemonteerd zijn?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als het goed is kunnen ze aan het kenteken zien wat er origineel geleverd is onder die auto...
Dus als het af fabriek is zouden ze zo een onderdeelnummer kunnen zien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem van Strik lidnr 328 schreef : Als er al sport-nivomats bestonden, dan ben ik bang, dat die niet meer leverbaar zijn. Wat misschien wel interessant is, is om te kijken of onder een 760 turbo andere nivomats horen dan onder een gewone 760 GLE. Volgens mij niet namelijk, en ook de turbo's hadden een wat lager onderstel.
Snel even in Vadis gekeken, maar er zit geen verschil in de nivomats van een turbo en een GLE.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-