Rubbertjes vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-08-2007 11:59 #1061595
door V700 register
Rubbertjes vervangen is gemaakt door V700 register
Na al een keer de opmerking van mijn monteur te hebben gehad dat mijn rubbers van de ophanging achter niet helemaal niet fris meer zijn en sommige zels aan het scheuren. Heb ik dit de laatste keer dat mijn auto op de brug stond dit ook zelf kunnen constateren. Nou is mijn idee om alles dan maar te vervangen, maar......
Wie heeft er ervaring mee, is het veel of juist weinig werk (persoonlijk denk ik dat er erg veel los moet aan de onderkant) De rubbertjes zullen wel niet veel kosten maar ja het werk hè!!
Wie heeft er ervaring in deze of eentekening hoe dit vervangen moet worden. Wat kosten Nivomats, want als alles los ligt kan ik die misschien ook gelijk monteren.
Alvast bedankt voor de input.
Erwin
Wie heeft er ervaring mee, is het veel of juist weinig werk (persoonlijk denk ik dat er erg veel los moet aan de onderkant) De rubbertjes zullen wel niet veel kosten maar ja het werk hè!!
Wie heeft er ervaring in deze of eentekening hoe dit vervangen moet worden. Wat kosten Nivomats, want als alles los ligt kan ik die misschien ook gelijk monteren.
Alvast bedankt voor de input.
Erwin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-08-2007 12:23 #1176695
door V700 register
Ik heb geen instructie met tekening, maar wel een overzicht met wat er allemaal in zit en welke rubbers te vervangen zijn.
<a href=" members.home.nl/volvoforlife/v700images/...teras-700-en-900.pdf " target="_blank">Zie hier. Overigens is ie er voor de voorkant ook, members.home.nl/volvoforlife/v700images/...ooras-700-en-900.pdf " target="_blank">zie hier.
Als je onderdelen wilt bestellen, zul je even contact op moeten nemen met <a href="/privatemsg/msgto/833" target="_blank">Wytze</a>
Prijslijstje dan ook maar gelijk? <a href=" members.home.nl/volvoforlife/v700images/...-en-900-modellen.pdf " target="_blank">Bij deze. Of er iets aan prijzen gewijzigd is, kan hij je zelf vast wel vertellen, daar heb ik geen kijk op. Ik vindt het wel handig, als soort van referentie.
Beantwoord door V700 register in topic Geen tekening, wel nummers.
Ik heb geen instructie met tekening, maar wel een overzicht met wat er allemaal in zit en welke rubbers te vervangen zijn.
<a href=" members.home.nl/volvoforlife/v700images/...teras-700-en-900.pdf " target="_blank">Zie hier. Overigens is ie er voor de voorkant ook, members.home.nl/volvoforlife/v700images/...ooras-700-en-900.pdf " target="_blank">zie hier.
Als je onderdelen wilt bestellen, zul je even contact op moeten nemen met <a href="/privatemsg/msgto/833" target="_blank">Wytze</a>
Prijslijstje dan ook maar gelijk? <a href=" members.home.nl/volvoforlife/v700images/...-en-900-modellen.pdf " target="_blank">Bij deze. Of er iets aan prijzen gewijzigd is, kan hij je zelf vast wel vertellen, daar heb ik geen kijk op. Ik vindt het wel handig, als soort van referentie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-08-2007 12:59 #1176696
door V700 register

dank is groot...
Ik denk dat ik Wytze maar is ga bellen
Beantwoord door V700 register in topic Mijn

dank is groot...
Ik denk dat ik Wytze maar is ga bellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-08-2007 13:03 #1176698
door V700 register
Erwin heb je een multilink achteras of een starre achteras. In dat laaste geval is het relatief (of beter absoluut) weinig werk. Indien het een multilink betreft.... Succes!! G-I-G-A klus! Zo'n beetje de grootste klus die je aan een Volvo met multilink kan voorstellen. Een motor uittakelen of cilinderkop vervangen is daarbij een eitje. Beste wat je kunt doen volgens mij is de hele achterbrug er onder vandaan halen, demonteren en dan stuk voor stuk alle rubbers eruit persen.
Prijs niveaumats zijn rond 250Euro p/s bij Wytze geloof ik. Bij Volvo garage betaal je dik 500Euro p/s.
Robert
Beantwoord door V700 register in topic Multilink??
Erwin heb je een multilink achteras of een starre achteras. In dat laaste geval is het relatief (of beter absoluut) weinig werk. Indien het een multilink betreft.... Succes!! G-I-G-A klus! Zo'n beetje de grootste klus die je aan een Volvo met multilink kan voorstellen. Een motor uittakelen of cilinderkop vervangen is daarbij een eitje. Beste wat je kunt doen volgens mij is de hele achterbrug er onder vandaan halen, demonteren en dan stuk voor stuk alle rubbers eruit persen.
Prijs niveaumats zijn rond 250Euro p/s bij Wytze geloof ik. Bij Volvo garage betaal je dik 500Euro p/s.
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-08-2007 13:14 #1176702
door V700 register
Erwin, De tekening en werkbeschrijvingen heb ik voor jou in Docbase gezet. <a href="/node/13106" target="_blank">Hier</a> kun je het vinden. Het kan zijn dat er dubbele en/of overlappende beschrijvingen bijzitten, want daar heb ik vanwege de omvang nog niet naar gekeken. Laat ons nog even weten hoe het is gegaan?
Beantwoord door V700 register in topic Ik wel
Baseman schreef :
Erwin, De tekening en werkbeschrijvingen heb ik voor jou in Docbase gezet. <a href="/node/13106" target="_blank">Hier</a> kun je het vinden. Het kan zijn dat er dubbele en/of overlappende beschrijvingen bijzitten, want daar heb ik vanwege de omvang nog niet naar gekeken. Laat ons nog even weten hoe het is gegaan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2007 07:06 #1177187
door V700 register
Nivomats 303 euro/paar exl 60 euro bezorgkosten. Zie <a href=" cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-VOLVO-Nivoma...dZ1QQsspagenameZWD2V " target="_blank">hier.
mvg Mischa

[edit moderator: link aangepast]
Beantwoord door V700 register in topic Nivomats
Nivomats 303 euro/paar exl 60 euro bezorgkosten. Zie <a href=" cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-VOLVO-Nivoma...dZ1QQsspagenameZWD2V " target="_blank">hier.
mvg Mischa

[edit moderator: link aangepast]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2007 12:15 #1177206
door V700 register
Hey Bas,

<a href=" www.home.nl/producten/ ">
members.home.nl/@icons/Home.4clr.m.gif
" border="0" width="500" height="42" />
<h1>Bestand of map niet gevonden</h1>
Het gevraagde bestand of de gevraagde map bestaan niet. Misschien is het bestand of de map verwijderd of heeft de pagina waar u vandaan komt een incorrecte verwijzing.
wat doe ik verkeerd? Groet, Boy
Beantwoord door V700 register in topic Linke linkies?
Hey Bas,

<a href=" www.home.nl/producten/ ">
<h1>Bestand of map niet gevonden</h1>
Het gevraagde bestand of de gevraagde map bestaan niet. Misschien is het bestand of de map verwijderd of heeft de pagina waar u vandaan komt een incorrecte verwijzing.
wat doe ik verkeerd? Groet, Boy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2007 13:54 #1177215
door V700 register
Ik had wat zitten schuiven met de pdf-jes.
Ze staan er weer, maar nu<a href=" members.home.nl/volvoforlife/v700images/prijslijst/ " target="_blank"> hier
Thanks for the trigger.
Beantwoord door V700 register in topic Opgelost.
Ik had wat zitten schuiven met de pdf-jes.
Ze staan er weer, maar nu<a href=" members.home.nl/volvoforlife/v700images/prijslijst/ " target="_blank"> hier
Thanks for the trigger.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2007 14:11 #1177218
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Niet de goede achteras
Nu nog voor de echte onafhankelijke 960 achteras!
Timen
Timen
Moderators: Jerry Stam