Vadis
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben in het gelukkige bezit gekomen van Vadis geldig tot 2005.
Werkt prima maar hoe ik ook zoek ik vind nergens aanhaalmomenten en werkbeschrijvingen. Is Vadis alleen maar een onderdelenprogramma of weet iemand hoe ik werkinstructies kan vinden (bijv. uitbouwen kachelkraan oid)
Alvast bedankt!
Groet,
Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Paul, Ook ik ben sinds kort een Vadis gebruiker.
Zelfs met de zoekfunctie krijg ik er niet uit wat jij zoekt. Desalniettemin zullen de forumgebruikers jou zeer dankbaar zijn, wanneer je tijdens het geploeter met de kachelkraan, de nodige foto's en aantekeningen weet te maken en deze hier op het forum plaatst.
De aanhaalmomenten staan <a href="/node/9530" target="_blank">hier</a>. Verder heb ik nog niet gekeken in Docbase.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
solexpaul schreef :
Is Vadis alleen maar een onderdelenprogramma of weet iemand hoe ik werkinstructies kan vinden (bijv. uitbouwen kachelkraan oid)
Er zijn wel diverse beschrijvingen van revisie of vervanging. Meteen onder het item 'onderdelencatalogus' staat 'reparatie en installatieinstructies'.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt maar ik vind het wel summier voor een werkplaatspakket. En nogmaals aanhaalmoment van bijv. de kop heb ik niet gevonden.
Groet,
Paul
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
solexpaul schreef :
Klopt maar ik vind het wel summier voor een werkplaatspakket. En nogmaals aanhaalmoment van bijv. de kop heb ik niet gevonden.
Dat ben ik wel met je eens. Maar over enkele onderwerpen staan er wel uitgebreidere instructies, je moet een beetje geluk hebben .
Met de aanhaalmomenten kan ik je niet helpen, ik denk dat ze niet in VADIS staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
solexpaul schreef :
Daar heb je toch de Haynes voor?
Ik heb volgens mij nog een ATH, van kluwer, ik zal eens kijken wat er in staat, maar volgens mij een volledig opengewerkte versie van het complete verwarmingssysteem.