Sierstrips V & A portieren (R) omzetten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-08-2007 19:08 #1061475
door V700 register
Hallo allemaal,
Heb even advies van een 'plaatwerk' deskundige nodig.
Heb mijn beschadigde portieren vervangen door een stel gave exemplaren echter mijn V90 heeft rond de ruiten grijze styrips terwijl de portieren die er nu op zijn gezet chrome hebben.
oe krijg ik deze netjes omgezet zonder te buigen en wie heeft er nog wat deuronderdelen nodig zoals alle strips (chroom) zowel rond de ruit als de dikke chromen strip langs de onderzijde van de ramen EN de stootstrips met chromen inlay en ruiten of ruitmechanismes. Ook de beige binnenbekleding van het achterportier is over en gaaf.
Verder vroeg ik me af of het overzetten van de deurontsluitingshandle aan de binnenkant veel werk is. Deze zijn nl beige terwijl in mijn oude portieren e.e.a. grijs was. Deze zitten geklonken.
Alvast bedanktv voor jullie tips!
Groeten,
Sjef
Sierstrips V & A portieren (R) omzetten is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal,
Heb even advies van een 'plaatwerk' deskundige nodig.
Heb mijn beschadigde portieren vervangen door een stel gave exemplaren echter mijn V90 heeft rond de ruiten grijze styrips terwijl de portieren die er nu op zijn gezet chrome hebben.
oe krijg ik deze netjes omgezet zonder te buigen en wie heeft er nog wat deuronderdelen nodig zoals alle strips (chroom) zowel rond de ruit als de dikke chromen strip langs de onderzijde van de ramen EN de stootstrips met chromen inlay en ruiten of ruitmechanismes. Ook de beige binnenbekleding van het achterportier is over en gaaf.
Verder vroeg ik me af of het overzetten van de deurontsluitingshandle aan de binnenkant veel werk is. Deze zijn nl beige terwijl in mijn oude portieren e.e.a. grijs was. Deze zitten geklonken.
Alvast bedanktv voor jullie tips!
Groeten,
Sjef
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-08-2007 23:56 #1175908
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alles wat je wil weten over sierstrips
Sjef, Kijk eens onder jouw bericht? Daar staat nu alles wat je wil weten over sierstrips.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2007 08:26 #1175927
door V700 register
Hardstikke bedankt Gerard, <u>PRECIES</u> wat ik nodig had.
Met vriendelijke groeten,
Sjef

Beantwoord door V700 register in topic Nu weet ik dus alles
Hardstikke bedankt Gerard, <u>PRECIES</u> wat ik nodig had.
Met vriendelijke groeten,
Sjef

Moderators: Jerry Stam